دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Initial نسخه CODEX + آپدیت 2

بازی The Initial در مکانی به نام SPE اتفاق می افتد و روایت می شود. جایییکه یک مدرسته استثنایی با دانش آموزانی با قدرت ESP تحصیل می کنند. این افراد دارای قدرت های بسیار خوب و جنگندگی بسیار بالا هستند و می توانند یک لشکر بسیار بزرگ را نابود کنند. البته تمرین های بسیار زیادی برای رسیدن به این مرحله از مبارزه مورد نیاز است. از طرفی یک شرکت شیطانی سعی دارد تا با استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته خود، یک شخص بسیار قدرتمند را طراحی کند که بتواند از آن به عنوان یک ماشین کشتار استفاده کند و در مرحله بعد نیز به انبوه سازی اقدام کند. این شرکت تمام اطلاعات مورد نیاز برای طراحی این ربات را جمع آوری کرده و حالا به هدف خود بسیار نزدیک شده است. اما 2 تن از دانش آموزان این مدرسه به نام های Ruri و Erika باید جلوی این عمل شیطانی را بگیرند و حالا دستیابی به این موفقیت تنها به این دو شخص بستگی دارد.

سایر توضیحات: بازی The Initial یک بازی بسیار جذاب در سبک هایپر اکشن است که در آن شما به عنوان 2 شخصیت بسیار قدرتمند و باهوش باید سعی کنید تا با شیاطین دور و اطراف خود بجنگید. این بازی تمام تمرکز خود را روی جنگ های میدانی و به اصطلاح Arena گذاشته و افکت های بسیار جذابی نیز در بازی به چشم می خورد. همچنین گرافیک این بازی از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین این بازی حاصل تلاش یک تیم بسیار کوچک به نام Restory Studio است که برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

مشخصات بازی The Initial :

نام بازی : The Initial

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Restory Studio

منتشر کننده : Restory Studio

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

 

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Initial

به روز رسانی :

1396/04/30 آپدیت 2 نسخه CODEX اضافه شد.