دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Mors v2.0 نسخه PLAZA

شما از دورادور صدای چیزی به گوشتان می خورد ، چیزی که در تاریکی حرکت می کند ، شما از شدت درماندگی دنبال هر چیزی می گردید که بتوانید از آن استفاده کنید اما ناگهان شمع شما خاموش می شود ، شعله ی شمع شما خاموش شده است و تاریکی شما را در بر گرفته ، تاریکی مطلق ! شما صدای ورود  به اتاق را می شنوید .به دنیای Mors خوش آمدید یک بازی ترسناک غیر خطی که امتحانی برای شجاعت و مهارت شما است ، شما باید تمامی حواس و توانایی های ذهنی خودتان را هماهنک کنید تا بتوانید در محیطی ترسناک جان سالم به در ببرید .محیط های این بازی همواره راه های متفاوتی دارند پس شما می توانید از راه های متفاوتی فرار کنید خواه در اعماق تونل ها یا ته دره های تاریک باشد خواه انبار های مرطوب و خاک خورده یا زیر شیربانی های  قدیمی مهم نیست ! هر بار که بازی می کنید محیط تغیر می کند. آیتم ها و رویارویی ها به شیوه ای ترکیب می شوند تا از تکراری نشدن بازی اطمینان حاصل شود بنابراین هربار که بازی می کنید تجربه ای متفاوت خواهید داشت. فعالیت های این بازی از کار های بسیار ساده تا اهدافی بسیار بزرگ و بعضا غیر ممکن ، متغیر است !

سایر توضیحات : یک بازی زیبا در سبک ترسناک ، The Mors عنوانی است که سعی دارد با غیر قابل پیش بینی کردن محیط جوی پویا ایجاد کند و آرامش را هنگام بازی از شما سلب کند ، این بازی تجربه ای هیجان انگیز و مهیج به شما پیشنهاد می کند . محیط اطراف به گونه ای طراحی شده اند تا حس وحشت را به خوبی القا کنند . از طراحی صحنه ها گرفته تا نورپردازی ، همه ی عناصر این بازی به یک چیز ختم می شوند . ایجاد هیجان با استفاده از عناصر ترسناک و جوی ناشناخته! این سبک بازی ها طرفداران مخصوص به خودشان را دارند و به هر دسته ای از بازیکنان پیشنهاد نمی شوند در حالی که طرفداران سبک بازی های ترسناک می توانند از کیفیت مناسب این بازی لذت ببرند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ترسناک کامپیوتر The Mors نسخه HI2U

مشخصات بازی   The Mors:

نام بازی : The Mors پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Evallis Entertainment منتشر کننده : Evallis Entertainment سبک بازی :،ماجرایی ، ترسناک نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

The Mors

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *