دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Transport Giant: Steam Edition نسخه PROPHET

Transport Giant Steam Edition یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی United Independent Entertainment GmbH طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . سال 1850 و جهان در حال دگرگونیست . عصر جدیدی از تولید انبوه و حمل و نقل عمومی آغاز شده است . برای یک تاجر باهوش فرصت های زیادی وجود دارد . با سرمایه ای اندک و ایده های جذاب شما می توانید یک امپراتوری کسب و کار به وجود آورید . هرروز شرکت های جدیدی در گوشه و کنار شهر تاسیس می شوند . با رشد شهرها و افزایش جمعیت ، نیازهای مردم تغییر کرده و جهان نیازمند کالاهای متنوعی می باشد . اما این کالاها را چگونه به مشتری ها عرضه کنیم ؟ چگونه برای افزایش کارگران بیشتری را استخدام کنیم ؟ موارد اولیه مورد نیاز را چگونه تهیه کنیم ؟

سایر توضیحات : زمان برای یک شرکت قدرتمند و غول پیکر در عرصه حمل و نقل بسیاری مهم است ، به خصوص در بازارهای داخلی که رقبا برای پیشی گرفتن از شما ، دست به هر کاری می زنند . در این بازی شما به عنوان یکی از تاسیس کنندگان شرکت حمل و نقل در سال 1850 به ایفای نقش می پردازید که سعی دارد با بکارگیری تجربیات خود در این حوزه ، کمپانی خود را به یکی از سودآورترین شرکت ها در 200 سال آینده تبدیل کند . شبیه سازی یک چرخه حمل و نقل پیچیده اما قابل درک ، مجموعه ای از مسیرهای حمل و نقل با زیرساخت ، خدمات برای حمل کالا و مسافر ، خدمات برای حمل کالا و مسافر ، سه سناریو مختلف (اروپا، ایالات متحده و استرالیا) ، چند برنامه و نقشه های بی پایان ، سیستم هدایت قطار ، بیش از 130 وسیله نقلیه (قطار، مونوریل، قطار ابررسانا، کامیون ها، کشتی ها، هواپیما و هلیکوپتر) ، بیش از 60 محصول و صنایع مختلف و بیش از 500 ساختمان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی می باشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Transport Giant: Steam Edition نسخه PROPHET

 

مشخصات بازی Transport Giant Steam Edition :

نام بازی : Transport Giant Steam Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : United Independent Entertainment GmbH

منتشر کننده : United Independent Entertainment GmbH

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Transport Giant Steam Edition