دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Alien Creeps TD v2.32.2 برای اندروید و iOS

Alien Creeps TD برای اندروید و آیفون یکی از بازی های استراتژیک بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد که توسط استودیو بازی سازی Outplay Entertainment Ltd عرضه شده و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های استراتژیک در گوگلی پلی و اپل استور به شمار می رود . در بازی Alien Creeps TD وظیفه شما از بین بردن تمامی دشمنان با استفاده از سلاح های بسیار حرفه ای و قدرتمند می باشد و باید خط دفاعی خود را آنقدر قدرتمند درست کنید تا دشمنان قبل از ورود به منطقه جنگی شما از طریق برج های دفاعی از بین بروند .

توجه داشته باشید در بازی Alien Creeps TD هرچه بیشتر دشمنان را نابود کنید امتیاز بیشتری کسب کرده و می توانید تجهیزات دفاعی و جنگی بیشتری برای قدرتمند کردن دیواره دفاعی خود درست کنید . تمامی دشمنان شما در این بازی بصورت هلیکوپتر, ربات های جنگی و غیره ظاهر می شوند و برای دستیابی به آیتم های قدرتمند باید تمامی آنها را از بین ببرید. بازی Alien Creeps TD با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0.3 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا می باشد, امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریک که از دانلود بازی لذت ببرید.

 

ویژگی بازی Alien Creeps TD :

– محیط بازی سه بعدی

– گرافیک بالا

– بازی بصورت استراتژیک

– دارای سلاح های قدرتمند

– دارای برج های دفاعی مختلف

– دارای انواع دشمنان سواره و پیاده

  • تغیرات نسخه v2.32.2 :
  • Prepare your Heroes and ready your Towers for the next assault by the Creeps
  • Bug fixes and performance improvements
نام: Alien Creeps TD
شرکت سازنده: Outplay Entertainment Ltd
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
سبک بازی: استراتژیک
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا

به روز رسانی :

1401/05/03 نسخه v2.32.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *