دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Built for Speed v2.1.0 برای اندروید و iOS + مود

Built for Speed بازی Built for Speed بهترین بازی مسابقه ای و ماشینی برای تلفن های همراه شما می باشد. شما می توانید با دوستان خود در سراسر دنیا به رقابت بپردازید و در یک بازی بی پایان به رده های بالای لیگ و جدول صعود کنید و در نهایت هیجان به مسابقه بپردازید. این بازی داری گیم پلی پر سرعت و متغیر می باشد که بسیار ساده است. با استفاده از دو کنترل ساده و جالب می توانید همیشه با نهایت سرعت و دقت حرکت کنید. بنابراین دریفت کردن را رها کنید و به رده های بالا بروید! شما می توانید با دوستان خود یا هر راننده دیگری به صورت آنلاین رقابت کنید و امتیاز کسب کنید و در نهایت شاهد بالا رفتن نام خود در تابلوی امتیازات باشید.

سایر مشخصات : شما این امکان را دارید که در طول بازی هزاران اتومبیل را باز کنید و از آنها استفاده کنید. تنوع ماشین های موجود به قدری زیاد است که می توانید ابتدایی ترین ماشین های مسابقه ای را هم انتخاب کنید و آنها را تجربه کنید. بنابراین به جمع آوری آنها بپردازید و آنها را به روز کنید. با دوستان خود تیم تشکیل دهید و به مسابقه با سایرین بپردازید و به همگان نشان دهید که کدام تیم از سایرین بهتر و قدرتر می باشد. پس وارد رقابت شوید و لذت مسابقه با دنیا را بچشید و از زیبایی های بازی لذت ببرید. این بازی جدید که توانسته نظر میلیون ها کاربر را به سرعت جلب کند محصولی از استودیوی Meizi Games می باشد که اکنون در اختیار شماست.

دانلود بازی Built for Speed

ویژگی های بازی Built for Speed :

– قابلیت کسب امتیاز و ارتقای اتومبیل هایتان

– قابلیت دستیابی و باز کردن ماشین های فراوان

– قابلیت تشکیل تیم و رقابت تیمی

– گرافیک سه بعدی زیبا و صداگذاری های جذاب

Built for Speed

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *