دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive آپدیت 14 آبان 1402

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive

جدیدترین نسخه بازی پرطرفدار کانتر استرایک می باشد که گرافیک آن در مقایسه با نسخه های قدیمی ای مانند 1.6 بسیار بالاتر می باشد. در ابتدای بازی Counter-Strike: Global Offensive که بازیکنان respawn می شوند چند ثانیه وقت دارند تا تجهیزات خود را تهیه ( خریداری ) کنند . پس از بردن هر مرحله، پولی برای تهیه تجهیزات جدید به آنها داده می شود و در صورتی که مراحله را نتوانند با موفقیت به پایان ببرند می بایست با اندک پولی که دریافت می کنند با تجهیزات ناقص مرحله بعدی را در مقابل حریفی که پول بیشتری داشته بازی کنند و این خود کار را برای آنان سخت خواهد کرد.

در این بازی تروریست ها سعی می کنند که در مکان های خاصی که تعبیه شده ( معمولا 2 مکان ) بمب گذاری کنند . حتی اگر تمامی تروریست ها کشته شوند و بمب منفجر شود این آنها هستند که بازی را برده اند . در نقطه مقابل، ضد تروریست ها باید از نقاط مورد نظر حفاظت کرده تا تروریست ها نتوانند بمب گذاری کنند . حتی اگر تمام تروریست ها زنده باشند ولی بمب گذاری نکنند این ضد تروریست ها هستند که برنده بازی می شوند.

در کانتر استرایک گلوبال آفنسیو، اسلحه ها و نقشه های ورژن های قبلی نیز گنجانده شده اند. هر بازیکن می تواند به 2 دسته تروریست و یا ضد تروریست بپیوندد و برای اهداف تروریستی و یا از بین بردن دشمن و یا تروریست ها تلاش کند . بازی کانتر استرایک Counter Strike Global Offensive در زمان اندکی انجام می شود و معمولا در مسابقاتی که برگذار می شود . زمان بین هر مرحله 3 دقیقه می باشد.

نام: Counter Strike Global Offensive
حجم فایل: 31 گیگابایت
شرکت سازنده: Valve
تاریخ انتشار: 2012
امتیاز استیم: 7 از 10
نسخه: Steam Backup
آپدیت: 14 آبان 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن، آنلاین، اول شخص، تیمی
امکان استفاده بصورت آنلاین: دارد
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/08/14 نسخه Steam Backup آپدیت 28 اکتبر 2023 اضافه شد.
  • 367 replies
    1. حمید says:

      سلام وقتتون بخیر
      لطفا نسخه استیم بازی Counter Strike 2 رو هم قرار بدین. چند وقته اومده ولی توی سایتتون نذاشتین. ممنون میشم اگه قرار بدین.

      با تشکر

      پاسخ دادن
    2. saed says:

      سلام خسته نباشید
      نسخه آفلاین این بازی را از کجا دانلود کنم کلی اینترنتو گشتم CSGO Warzone بود که خیلی قدیمی بود
      لطفا اگر کسی نسخه آفلاین میشناسه بگه لطفا

      پاسخ دادن
    3. abolfazl says:

      سلام امکان دارد این نسخه رو به صورت آفلاین و بدون استیم بازی کنم؟
      چون نوشته steam backup

      پاسخ دادن
    4. جمیشد says:

      سلام چرا وقتی فشردشون میکنم Disk_1 Disk_2 میاد با این چکار میکم و دنبال این Setup.exe میگردم نیست!!!

      ترو خدا جواب بده

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        باید از طریق نرم افزار استیم از این بک آپ استفاده کنید. از داخل منوی گزینه Backup/restore رو بزنید و restore را انتخاب کنید و آدرس پوشه اکسترکت شده ( Disk_1 … ) رو بدید تا بک آپ به استیم اضافه بشه.

        پاسخ دادن
    5. اریا says:

      سلام نمیدنم چرا وقتی بکاپ استیم رو دانلود ونصب کردم وقتی میرم داخل بازی میگه باید بازی رو اپدیت کنی اما داخل استیم خبری از اپدیت نیست

      پاسخ دادن
    6. دانیال says:

      سلام
      من با روش restore انجام دادم ولی گزینه next نیومد چون شما فایل های داخل پوشه بازی رو فقط rar کردید و گذاشتید روی سایت با روش دیگه هم که گفتید دانلود کنیم و بعد دانلود رو متوقف کنیم و محتویات رو کپی کنیم انجام دادم و فایل ها شناسایی نشدن و استیم به دانلود خودش ادامه میده
      اگر این نسخه بکاپ استیم ک گذاشتید واقعا بکاپ بود باید دیسک 01 و … میداشت ک نداره
      با این حال از دوستان اگر کسی روشی بلده که چطور نصب کنیم مارو هم راهنمایی کنه

      پاسخ دادن
      • سعید صفایی says:

        سلام دوست عزیز منتظر بمانید تا آپدیت جدیدو بزاریم و مشکل برطرف بشه.

        پاسخ دادن
    7. حاتمی says:

      من هر بازی با هر دو روش که امتحان میکنم دوباره خودش میخاد همه فایلارو دانلود کنه…هم کانتر رو هم پس 2023 رو

      پاسخ دادن
    8. ابرام says:

      سلام بر شما من هم نسخه بکاپ رو دانلود کردم و دقیقا تو همون فولدر اکسترکتش کردم اما اصلا استیم نمی شناستش و جالبه که من ایپکس رو هم از سایت شما دانلود کردم و همین کار جواب داد الان چه کنم؟

      پاسخ دادن
      • navid says:

        با سلام
        بازی رو داخل استیم به Library اضافه کنید و بزنید دانلود بشه. وقتی روی 1 درصد رسید دانلود رو متوقف کنید و به پوشه ای که ساخته برید. محتویات دانلود شده رو داخل اون پوشه کپی کنید. بعد بزنید ادامه دانلود انجام بشه و در اون جالت فایلهای بازی رو شناسایی میکنه.

        پاسخ دادن
    9. مرتضی منصوری says:

      سلام من نسخه بکاپ رو گرفتم اما زمانی که ادرس پوشه رو به استیم میدم گزینه next رو نمیشه انتخاب کرد در ضمن اموزش نصبش هم از سایتتون دیدم بازم کمکی نکرد

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        بازی رو داخل استیم به Library اضافه کنید و بزنید دانلود بشه. وقتی روی 1 درصد رسید دانلود رو متوقف کنید و به پوشه ای که ساخته برید. محتویات دانلود شده رو داخل اون پوشه کپی کنید. بعد بزنید ادامه دانلود انجام بشه و در اون جالت فایلهای بازی رو شناسایی میکنه.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *