دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Demolition Inc HD v28.81390 برای اندروید

به یک بازی استراتژیکی جدید حاضر شوید . در این بازی با کارگر ویرانساز ساختمان به نام مایک آشنا خواهید شد که واکنش های زنجیره ای وانگری را در کره زمین ایجاد می کند . در طول مراحل UFO مایک را بر روی شهر های زمین مشاهده می کنید که با سلاح های مختلف در حال گسترش هرج و مرج است . در این موقعیت می توانید از ابزار های باحال و سلاح های مختلفی استفاده کنیده و وضعیت را تحت کنترل بگیرید و همچنین قادر هستید توانایی های خود را نیز در این راه گسترش دهید . در این بازی اقدامات شما به اتفاقاتی که بعدا بروز می کند بستگی دارد به همین دلیل اگر هر بار بازی را از نو شروع کنید می توانید تجربه متفاوتی داشته باشید . توجه کنید اگر در طول بازی مشکلات لگ و بیرون انداخته شدن از بازی را مشاهده کردید بایستی برنامه های پس زمینه دستگاه را بسته و مقداری از حافظه دستگاه خود را برای اجرای بهتر این بازی خالی کنید .

دانلود Demolition Inc HD جدید

ویژگی های بازی Demolition Inc HD :

– وجود ساختمان ها و ماشین هایی با فیزیک واقع گرانه وشبیه ساز شده

–  استفاده از امکانات بی پایان و ترکیب ابزار و سلاح های خود برای ایجاد واکنش های زنجیره ای ویرانگر

– استفاده از پرتو بارکش برای کنترل خودرو ها ، قرار دادن رمپ های ضد گرانش برای به حداکثر رساندن آسیب ، استفاده از توپ بزرگ برای پاک کردن مسیر

– بهبود مهارت های خود در طول مسیر با باز کردن ابزار و سلاح های نفس گیر و دیوانه وار جدید

– دارای مراحل هیجان انگیز در 6 شهر و 27 ناحیه منتظر تخریب شما و سرنوشت خود

– انجام ماموریت ها و نابود کردن یک شهر بعد از دیگری در حالت کمپین

Demolition Inc HD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *