دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Drift Max v4.93 برای اندروید و iOS + مود

Drift Max بازی Drift Max بی شک یکی از خاص ترین بازی های سبک ماشین سواری و Racing است که فوق العاده هیجان انگیز می باشد. از بین ماشین های فوق العاده ای که در اختیار دارید یکی را انتخاب کرده و به جاده بزنید. با انجام حرکات نمایشی و دریفت کشیدن امتیازات خود را بالا ببرید تا بتوانید سکه های بیشتری دریافت کنید. هرچه قدر مهارت خود را در دریفت کشیدن بالا ببرید می توانید سکه بیشتری کسب کنید. سکه بیشتر یعنی قدرت بیشتر! از سکه های خود برای ارتقا تمامی بخش های ماشین مسابقه ای بی نظیر خود استفاده کنید. رینگ، لاستیک، رنگ، برچسب های مختلف و حتی ارتفاع ماشین را جابه جا کنید. موتور ماشین خود را تقویت کرده و قدرت آن را افزایش دهید. اتومبیل مسابقه ای بی رحم خود را به جان آسفالت خیابان ها بیاندازید و آن را با گرمای لاستیک خود به آتش بکشانید.

سایر توضیحات : دنیای هیجان را با بازی بی نظیر Drift Max تجربه کنید. خیابان ها را خط خطی کنید، طوری که در هر خیابانی اثر خود را به یادگار بگذارید! امکان تغییر زوایای دوربین در حین رانندگی هیجان بازی را چندبرابر میکند. گاز و ترمز دستی و فرمان در اختیار شماست تا مهارت رانندگی خود را به رخ بکشید. بازی فوق العاده مهیج Drift Max با گرافیک بسیار عالی و صداگذاری فوق العاده اش توسط استودیو بازی سازی Tiramisu برای علاقه مندان به بازی های Racing و ماشین سواری طراحی شده و از طریق مارکت گوگل پلی به صورت رایگان برای کاربران اندرویدی منتشر شده است. بازی Drift Max با لینک مستقیم قابل دانلود در سایت دانلود فارسی می باشد. فرصت را از دست ندهید و این بازی مهیج را هرچه سریعتر نصب کنید!

Drift.Max.center

ویژگی های بازی Drift Max :

 – گرافیک بسیار عالی به همراه صداگذاری مهیج

 – وجود کلکسیونی از ماشین های بی نظیر دنیا

 – تصویربردای فوق العاده مهیج

 – امکان سفارشی سازی ماشین ها

Drift Max

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *