دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Fast Racing 3D v1.7 برای اندروید

جاده تو را می خواند! به یکی از بهترین و جذابترین بازی ها اتومبیل رانی برای گوشی های اندرویدی خوش آمدید. جاده را به آتش بکشید و در یکی از بهترین بازی های 3 بعدی اتومبیل رانی شانس خود را امتحان کنید. بازی Fast Racing 3D یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که با استفاده از تجربه کاربر و یا به اصطلاح UX، تجارب گیمرهای مختلف سراسر جهان را جمع آوری کند و از این نظرات در تولید یک بازی بسیار زیبا استفاده کند. بازی Fast Racing 3D از تولیدات شرکت Doodle Mobile Ltd است که تمام تلاش خود را به کار بسته است تا یک بازی مورد علاقه و توجه کاربران را به آنها عرضه کند. یکی از همین موارد بدون شک حذف بخش “بازی چند نفره” بود که به گفته سازنده این بازی در نسخه جدید آن مورد بازنگری قرار گرفته است و حذف شده است. اگر اهل بازی های سرعتی و اتومبیل رانی هستید بدون شک بازی Fast Racing 3D یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی Fast Racing 3D با استفاده از ویژگی های بسیار زیادی نظیر کنترلرهای بسیار دقیق، گرافیک فوق العاده و … به شما امکان می دهد تا در جاده های مختلف به مسابقه بپردازید و با استفاده از ترافیک ماشین های لاین مقابل بدون شک جذابیتی دو چندان برای این بازی فراهم کرده است. تمامی این مسائل برای جذابتر شدن یک بازی کافی هستند اما این سازنده امکانات دیگری نیز در این بازی آماده کرده کرده است. شما در این بازی می توانید خودروهای دیگر را سرنگون کنید و آنها را از جاده خارج کنید. تمامی این توضیحات را می توانید در 48 مرحله مختلف و بیش از 10 ساعت گیم پلی چالش انگیز تجربه کنید.

دانلود fast racing 3d جدید

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار زیبا و خیره کننده همراه با افکت های تصادف و جزئیات بسیار زیاد محیط و مناظر بازی

صداگذاری بسیار حرفه ای و ضبط شده از ماشین های واقعی

قابلیت شخصی سازی و افزایش راندمان خودرو ها با استفاده از به روز رسانی قطعات مختلف آنها

قابلیت آزاد سازی خودروهای جدید با استفاده از افزایش سطح گیمر

گیم پلی بسیار زیبا و اعتیاد آور

فیزیک بسیار پویا

قابلیت بازی در بیش از 48 مرحله جذاب و بیش از 10 ساعت گیم پلی

و …

Fast Racing 3D

به روز رسانی :

96/11/03 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *