دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Frontline Combat Sniper Strike v1.0 برای اندروید + مود

Frontline Combat Sniper Strike به عنوان شخص اول به نبرد و تیر اندازی های بزرگ و فضایی مملو از خطر که باید جان خود را نجات دهید بپیوندید. بازی Frontline Combat Sniper Strike یک بازی اکشن در سبک تیراندازی می باشد. شما باید به عنوان یک کماندو که از هیچ چیزی ترس و واهمه ای ندارد ایفای نقش کنید. شما باید پیمان ببندید تا ماموریت خود را که جنگ و مقابله با ارازل و دشمنان جنایتکار که به سرزمین شما تجاوز کرده اند را به نحو احسن انجام دهید. هدف نهایی شما به عنوان تک تیر انداز پایان دادن به تجاوزهای تروریست ها می باشد. از حمله های دشمن و تروریست ها نگران نشوید، زیرا شما یک جنگجوی ویژه و خاص هستید که دشمن را نابود خواهید کرد.

سایر مشخصات : در بازی زیبا و جذاب Frontline Combat Sniper Strike طیف گسترده ای از سلاح ها شامل تپانچه، اسنایپر، AK47 و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به آسانی بر دشمن غلبه کنید. این بازی در واقع یکی از زیباترین بازی های اکشن برای تلفن های همراه می باشد که توسط استودیوی Tag Action Games ارائه شده است. مراقب باشید زیرا موج حمله های تروریست ها در طول بازی با سرعت بالایی افزایش می یابد! شما در این بازی در محیط های مختلف به انجام ماموریت می پردازید که باید با تعداد بسیار زیادی از دشمنان متنوع و مختلف به نبرد بپردازید.

دانلود بازی Frontline Combat Sniper Strike

ویژگی های بازی Frontline Combat Sniper Strike :

– تنوع زیاد سلاح ها

– محیط های مختلف که در آنها باید به انجام ماموریت بپردازید.

– گیم پلی بسیار عالی و روان که قطعا نظر کاربر را به خود جلب خواهد کرد.

– بازی سه بعدی با گرافیکی گیرا و جذاب

Frontline Combat Sniper Strike

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *