دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Golf Club برای کامپیوتر

بازی The Golf Club شبیه ساز بازی گلف می باشد که توسط HB Studios و با موتور بازی سازی Unity ساخته شده است که برای کنسول های ایکس باکس وان , پلی استیشن 4 و PC منتشر شده است . بازی شبیه ساز گلف بر پایه قدرت کنسول های نسل هشتمی ساخته شده است به همین منظور کیفیت بصری و گرافیک بالایی دارد و انتظارها از یک عنوان نسل بعد را براورده می کند . بازی The Golf Club همچنین دارای بخش مولتی پلیر غنی نیز می باشد و با کمترین تاخیر ممکن شما می توانید به سرورهای بازی متصل شده و بازی خود را با دوستان و یا افراد دیگر Share کرده و یا شما وارد بازی آنها شوید . همچنین می توانید تورها و تورنمنت های خود را ساخته و یا ویرایش نمایید و دیگران را به این تورنمنت ها دعوت نمایید با آنها رقابت کنید و یا رکورد خود را بهبود بخشید . شما می توانید این بازی را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : The Golf Club

نام بازی (فارسی) : شبیه ساز گلف

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال ساخت : 2015

شرکت سازنده : HB Studios

شرکت منتشرکننده : HB Studios

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : ISO

 

دانلود بازی The Golf Club برای کامپیوتر با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 8 replies
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, بر روی صفحه کامپیوتر راست کلیک کرده و سپس Propertis کلیک کرده و از تب Compatibility نوع ویندوز را عوض کنید تا مشکلتن برطرف شود

        پاسخ دادن
    1. saman says:

      این ارور واسه چیه!!؟؟
      the version of this file is not compatible with the version of windows you’re running.check your computer’s system information to see whether you need an x86(32-bit) or x64(64-bit) version of the program,and then contact the softwere publisher.
      فقط خواهش میکنم جواب بدید.

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        ورژن ویندوزتون با ورژن بازی هماهنگ نیست ، یعنی مثلا ویندوزتون 32 بیت هست و این بازی ویندوز 64 بیت می خواد یا برعکس

        پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام. من بازی را دانلود کردم و کرک را هم جایگزین کردم،داخل بازی می ره ولی وقتی می خوای بازی اجرا بشه در لودینگ می مونه! گرافیکش را پایین آوردم حل نشد. سیستم من قویه ومشکلی نداره. لطفا راهنمایی کنید.

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        دوست عزیز مشکل نداره تست شد . این مورد به علت وجود باگ در بازی است یک بار پاک کنید مجدد نصب نمایید اگه برطرف نشد باید منتظر آپدیت رسمی آن باشید

        پاسخ دادن
    3. saeedavril says:

      جالبه این بازی هم باید دایرکت ایکس 11 رو کارت گرافیک ساپورت کنه !! shader 5
      فیفا 15 و بازی های جدید که دیگه هیچی !!!!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *