دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gun Disassembly 2 v12.3 برای آیفون و آیپد

گشت و گذار در دنیای اسلحه هرگز این گونه نبوده است . شما می توانید در این بازی قطعات متحرک 122 سلاح با جزئیات کاملا دقیق را پیاده کرده و دوباره بر روی سلاح سوار کنید . مشاهده سه بعدی تمام قسمت های ظاهری سلاح و آموختن طریقه عملکرد سلاح های مختلف در بازی Gun Disassembly 2 ممکن است . می توانید عملکرد سلاح ها را در حالت های عملیات مشاهده کنید و مهارت پیاده کردن قطعات سلاح ها در کوتاه ترین زمان را به صورت رقابتی با دیگر افراد در سراسر جهان بسنجید . با گرافیک پاسخ گوی سریع سه بعدی می توانید تمام قسمت ها و جزئیات دقیق سلاح ها از جمله ادوات , گلوله ها , لوله تفنگ , محل فشنگ و … را به راحتی مشاهده کنید .

می توانید هر چه سریع تر این بازی آموزنده را برای دیوایس های آیفون و آیپد خود دانلود کرده و اطلاعات خود را درباره سلاح های امروزی افزایش دهید . بازی Gun Disassembly 2 توسط کمپانی مشهور Noble Empire Limited طراحی شده و در حال حاضر در مارکت های اپ استور با امتیاز 4.5 از 5.0 قرار گرقته شده است . امروزه بیش از میلیون ها کاریر در سراسر جهان این بازی را دریافت کرده اند . بازی Gun Disassembly 2 با محیط سه بعدی و گرافیک بی نظیر به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های آی او اس 8.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی قطعات تقنگ 2 را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

دانلود بازی اندروید Gun Disassembly 2

ویژگی های بازی  Gun Disassembly 2 :

– 122 مدل سلاح بسیار دقیق و همه کاملا 3D و با گرافیک و کیفیت بالا

– کشف بیش از 10،500 قطعه سلاح ، هر کدام با جلوه های صوتی و پویا

– استفاده از سلاح در حالت عملیات با چهار سطح X-Ray و دو سطح حرکت آهسته

– لذت بردن از پنج حالت بازی: نسخه ی نمایشی ، عملیات ، جداسازی قطعات ، مونتاژ و بازی

– آپدیت روزانه و اضافه شدن مدل های جدید

– قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از آی او اس 8.0 به بالا

 


شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Gun Disassembly 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *