دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی GYLT – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی GYLT

بازی GYLT شما را با خود به سفری می برد که در آن قرار است با بدترین ترس های خود رو به رو شوید و آن ها می توانند تاثیر زیادی بر روی شما بگذارند . این عنوان در یک دنیای وحشتناک و غم انگیز جریان دارد که در آن داستان های عجیب و غریبی که ترکیبی از خیال و واقعیت است ، روایت می شود ، جایی که کابوس های شما در آن به واقعیت تبدیل می شود. در حالی که در این دنیا به یافتن مسیر درست مشغول هستید ، باید با چالش هایی از جمله عبور از موجودات وحشتناک رو به رو شوید و یا حتی ممکن است رو در روی آن ها قرار بگیرید.

شما در این بازی در نقش یک دختر بچه با نام سلی قرار می گیرید که به دنبال دختر عموی گمشده اش که امیلی نام دارد می گردد . این بازی در جریان کنفرانس Stadia Connect شرکت گوگل در نمایشگاه گیمز کام 2019 معرفی شد . توسعه دهنده ی این بازی استودیوی اسپانیایی Tequila Works می باشد که پیش از این بازی هایی از جمله Deadlight ، Rime و The Invisible Hours را ساخته است . بخش Stadia Games and Entertainment‌ شرکت گوگل نیز وظیفه ی انتشار این بازی را بر عهده دارد . فعلا تنها پلتفرم مقصد این بازی سرویس استریم Google Stadia می باشد و توسعه دهنگان این بازی در رابطه با عرضه ی آن بر روی دیگر پلتفرم ها چیزی نگفته اند . بر خلاف ظاهر کارتونی این بازی که ممکن است گول زننده باشد ، سازندگان اعلام کرده اند بازی GYLT قرار است تجربه ی بسیار ترسناکی را به بازیکن ها ارائه بدهد . بازی GYLT هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

نام: GYLT
شرکت سازنده: Tequila Works
امتیاز استیم: 8 از 10
نسخه: FLT
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن - ماجرایی - ترسناک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Stadia Games and Entertainment‌
رمز فایل: www.download.ir
  • 4 replies
    1. احمد says:

      با اینترنت همراه اول ۱ ماهیه نمیشه از سایت شما دانلود کرد مشکل هنوز برطرف نشده کی درست میشه

      پاسخ دادن
        • احمد says:

          بسته ۱ ماه که نوشته ۱۰۰ گیگ بیشتر روزی ۴۰ گیگ دانلود میکردم از سایت شما الان ۱ هفته بیشتر دانلود نمیشه نمیکنه

          پاسخ دادن
          • میلاد سعیدی says:

            مثل اینکه خطوط همراه اول برای دانلود به مشکل خوردند. در حال بررسی این موضوع هستیم.

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *