دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Herald An Interactive Period Drama نسخه Hi2U

بازی رایانه ای Herald یک بازی ماجراجویی تصمیم محور می باشد که در قرن 19 میلادی در جریان است . دنیای این بازی یک دنیای خیالی است که در آن کشورهای غربی با یکدیگر متحد شده و یک اتحاد با نام محافظین تشکیل داده اند . در این بازی به کمک دوان رفته که یک مرد دورگه می باشد و یکی از افراد حاظر در کشتی HLV Herald می باشد این کشتی یک کشتی تجاری می باشد و در حال رفتن به محل تولد دوان می باشد . به عنوان دوان این شغل شما می باشد که صلح و آرامش را در میان افراد حاظر در کشتی برقرار کنید ، شما باید مشکلات آنها را برظرف کرده و به خاسته هایشان احترام گذاشته و در صورت لزوم آنها را انجام دهید . با توجه یه اینکه داستان این بازی در دورانی در جریان است که نژاد پرستی و بی عدالتی در اوج خود می باشد شما با چالش بسیار بزرگی روبرو هستید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Herald An Interactive Period Drama یک بازی رایانه ای داستان محور می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Wispfire ساخته شده است . این بازی متمرکز بر روی بخش های داستانی می باشد تمام انتخاب های شما در این بازی یک نتیجه دارند که شما در کوتاه مدت و یا بلند مدت با آنها روبرو خواهد شد . کشتی هرالد دارای رازهای بسیاری می باشد همچنین تمام افراد حاظر در کشتی نیز دارای گذشته تاریکی می باشند که شما می توانید در طول بازی آنها را کشف کنید . بازی رایانه ای Herald An Interactive Period Drama در تاریخ 22 فوریه 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 96% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی Herald An Interactive Period Drama نسخه Hi2U

مشخصات بازی Herald An Interactive Period Drama :

نام بازی : Herald An Interactive Period Drama پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Wispfire منتشر کننده : Wispfire سبک بازی : ماجراجویی نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Herald An Interactive Period Drama

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *