دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی HyperFighter Boost Mode ON – PC

بازی HyperFighter Boost Mode ON یک بازی زیبا و بسیار مهیج در سبک بازی های اکشن است که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. باری HyperFighter یک بازی تیراندازی پر جنب و جوش و در بعضی از صحنه ها جزو بهترین بازی های تیراندازی به شمار میرود. محیط ها جالب و منحصر به فرد هستند، گیم پلی می تواند در عناصر کاملا متضاد اتفاق بیفتد. سطوح و ابزار در طول راه شما را شگفت زده خواهد کرد. بنابراین سبک این بازی می تواند برای بسیارب از افراد جالب و جذاب باشد. آیا تشنه تیرانداز هستید که کمی متفاوت از بازی های گمشده بوستون است؟ HyperFighter اینجا است. هر هواپیما با یک تابع تقویتی محدود است که به شدت به مبارزه با بسیاری از ابزار در بازی کمک می کند. به طرز وحشیانه ای از آن استفاده کنید یا از آن به عنوان مکانی دفاعی استفاده کنید.

سایر مشخصات بازی: بازیکنان برای هر سطح به چالش های مختلفی نیاز دارند و نیاز به استراتژی های متفاوت دارند. بعضی از آنها در زره های سنگین هستند و نیاز به استقامت و تمرکز دارند. در حالی که دیگران روی استراتژی فکری خود حساب باز کرده اند و به سرعت به حالت دفاعی باز می گردند. آیا شما همه چیز را برای مبارزه با همه آنها در اختیار دارید؟ 3 مشکل تجربه های مختلف بازی را فراهم می کند. مشکلات بزرگتر یک نگاه جدید به بازی را فراهم می کند و چالش های بیشتری را برای بازیکنان و سطوح آنها بوجود می آورد. ولی در کل این بازی جزو بازی های پر مخاطب و عالی در سبک خود است.

HyperFighter.Boost.Mode.ON.center

مشخصات بازی HyperFighter Boost Mode ON:

نام بازی :  HyperFighter Boost Mode ON

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده :  Boosted Games

منتشر کننده :  Boosted Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

HyperFighter Boost Mode ON

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *