دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی زیبای Mines of Mars Scifi Mining RPG 2.810 برای اندروید

Mines of Mars یک بازی RPG است که با الهام از بازی هایی مانند Metroid و Motherload ساخته شده است . همچنین این بازی با داستان ماجرایی ساخته شده است و به شما امکان کشف و اکتشاف در دنیایی با اسرار تاریک , سلاح های بزرگ و آیتم های مختلف در محیط زرق و برق دار را می دهد . دنیای اطراف MoM یکم متفاوت ساخته شده است طوری که در هر بار بازی شاهد تغییراتی جزئی در آن خواهید شد . در طول بازی با دشمنان , موجودات و جانوران مختلفی در مکان ها و راه رو های تاریک و… رو برو خواهید شد که باید با به کار گیری اسلحه های مختلف به مبازه با آن ها بپردازید .

دانلود بازی Mines of Mars Scifi Mining RPG برای اندروید

ویژگی های بازی Mines of Mars Scifi Mining RPG : – وجود دنیای زیر زمینی عظیم با مکان های مختلف – دارای سیستم RPG قابل تنظیم – وجود سیستم شب و روز – وجود اسرار تاریک – داری اتمسفر vibe – موسیقی متن ارجینال توسط  Evan Gipson – وجود انواع مختلفی از جانوران و گیاهان – وجود سلاح ها و آیتم های مختلف – دارای داستان طولانی و ماجرایی – مبارزه با کارفرمایان و رئسای بزرگ

Mines of Mars Scifi Mining RPG

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *