دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pac Man Museum پک من موزه برای PS3 و Xbox360

بازی Pac Man Museum نسخه جدید از سری بازی های پک من می باشد که برای Xbox Live Arcade , Playstation Network و ویندوز در 26 فبریه 2014 منتشر شده است . از ویژگی های نسخه پک من موزه بازگشت به سبک کلاسیک این مجموعه از بازی می باشد و همچنین به بازیکنان اجازه می دهد که سیر تکاملی بازی را از سال 1980 تا 2008 را بازی کنند . برای اولین بار قابلیت بازی کردن نسخه Battle Royale به علاوه بخش مولی پلیر دیوانه کننده ی آن  در داخل خانه وجود دارد . قسمت گیم پلی بازی تا 4 نفر را به طور همزمان ساپورت می کند . در پایان کسی که همه ی آیتم های موجود را بلعیده باشد و بقیه را شکست دهد پیروز خواهد شد . یکی از وِزگی های جدید بازی اضافه شدن بمب می باشد که به شما اجازه می دهد که هرکس در اطراف شما می باشند به دور فرستاده می شوند . ویژگی Bullet Time بازی را آهسته کرد و شما این فرصت را پیدا می کنید تا از دست کسانی که در اطراف شما هستند فرار کنید . بازی پک من موزه دارای مدهای مختلف می باشد که می توان به Score Attack, Time Trials, Ghost Combo Mode, Free Play و مد تاریکی اشاره کرد که در این بخش تنها چیزی که شما را زنده نگه می دارد غرایز شما می باشد .

تصاویری از محیط بازی

Pac Man Museum Pac.Man.Museum-2.www.Download.ir Pac.Man.Museum-3.www.Download.ir Pac.Man.Museum-4.www.Download.ir

مشخصات بازی Pac Man Museum :

نام بازی : Pac Man Museum

نام بازی (فارسی) : پک من موزه

پلتفرم : Microsoft Widows , Playstation 3 , Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Namco Bandai Games

شرکت منتشر کننده : Namco Bandai Games

سبک بازی : فکری , پازل

 

دانلود بازی Pac Man Museum پک من موزه برای PS3 و Xbox360 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

سایت مرتبط : Pac Man Museum

 

تریلر بازی

Pac Man Museum
[KGVID width=”640″ height=”360″]http://dl4.download.ir/Download/2014/March/Movie/Clips/Pac.Man.Museum.www.Download.ir.mp4[/KGVID]
Right-click or ctrl-click this link to download

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *