دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pandemic The board برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

شما در بازی Pandemic: The Board با اعضای تیم ماهری بر عله بیماری های مختلفی می جنگید که باید با نهایت تلاش درمان بیماری اتفاق افتاده در خلیج را کشف کنید . باید با مسافرت در مکان های مختلف عفونت ها را درمان کرده و معالجه کاملی پیدا کنید. با استفاده از تیم در اختیارتان باید تمام اعضای آن را به کار گرفته و به صورت تیمی کار کنید . با هر تیک تاک ساعتی که به گوش می رسد بیماری واگیر و آفت در حال شیوع و گسترش است پس باید عجله کنید . آیا می توانید هر چهار درمان برای بیماری های مختلف را در زمان مقرر پیدا کنید و زندگی میلیون ها افراد را نجات دهید ؟ سرنوشت بشریت در دستان شماست ! این بازی بسیار ساده است و به راحتی و زود روش بازی کردن آن را درک کرد و ساعت ها مشغول خواهید شد . بازی The Board شما را در یک حالت آخرالزمانی قرار می دهد که باید با یک تیم ماهر فعالیت کرده و دنیا را نجات دهید .

دانلود بازی Pandemic The board برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Pandemic: The Board : – وجود هفت کاراکتر با توانایی های منحصر به فرد خود – پشتیبانی از حالت چند نفره با 2 , 3 یا 4 نفر ویا بازی کردن در نقش های متعدد – وجود تنظیمات دشواری بازی برای بازیکنان تازه وارد , نیمه ماهر و ماهر – امکان انتخاب شخصیت مورد علاقه خود

Pandemic: The Board

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *