دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pinball Cadet v1.3.1 برای اندروید و iOS + مود

Pinball Cadet در سال 2030 به سر می بریم و بشر توسط متجاوزانی از سیاره ای دیگر مورد تهدید قرار گرفته است. بنابراین ما به یک قهرمان کهکشانی Pinball نیاز داریم تا همه ما را از تهدیدهای ایجاد شده نجات دهد! تنها با انتخاب توانایی های برجسته Pinball می باشد که می توان زمین را نجات داد و آرامش را به ساکنین آن بازگرداند. ما شما را برای رهبری خود انتخاب کرده ایم تا به کمک زمین بیایید! اما به سرعت برای این مبارزه نخواهید رفت! پیش از آن که برای مبارزه با متجاوزان، در فضا مستقر شوید، شما باید خود را در سفینه فضایی Pinball که یک شبیه ساز مبارزه ای می باشد، آماده کنید و بسازید.

سایر مشخصات : بازی زیبا و خلاقانه Pinball Cadet در سبک بازی های Arcade می باشد که با ویژگی های منحصر به فرد خود اکنون برای شما کاربران عزیز آماده می باشد. یادگیری این بازی بسیار آسان می باشد اما ادامه و مدیریت آن بسیار دشوار می باشد و شما را به چالش می کشاند. مکانیزم های خلاقانه و پر از ابتکار، بازی Pinball را به عصر دیجیتال وارد کرده است. در این صفحه پر طرح و رنگ و قابلیت این شما هستید که باید اجازه دهید توپ به داخل گودال سقوط نکند و با هرچه در توان دارید باید از این کار جلوگیری کنید. این بازی پر طرفدار که در امتیاز بندی گوگل پلی دارای امتیاز 4/3 از 5 می باشد محصولی از استودیوی Farsight Studios می باشد که اکنون در اختیار شماست.

دانلود بازی Pinball Cadet

ویژگی های بازی Pinball Cadet :

– حجم بسیار کم و کیفیت عالی بازی

– جذابیت و هیجان یک بازی بی انتها

– کنترلرهای بسیار عالی بازی

– صداهای جذاب و درخور

– قابلیت کنترل ده ها دندانه در بازی

Pinball Cadet

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *