دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ricky Carmichael’s Motorcross Marchup v1.1.8 برای آیفون

آیا فکر می کنید می توانید با پسرای بزرگ از سراسر دنیا رقابت کنید و آن ها را شکست دهید ؟ خوب در این بازی چنین شانسی برای شما داده می شود تا از گوشی ios خود با افراد دیگر  و یا دوستان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید . این بازی کاملا جدید است و به شما امکان می دهد با حریفا واقعی رقابت کنید . در هنگام بازی در مسابقه می توانید با رقیبان خود به صورت شاخ به شاخ در مسیر های طراحی شده برای مسابقات واقعی موتور به مبارزه بپردازید . می توانید از میان طیف گسترده ای از موتور های مسابقه ای , موتور مورد علاقه خود را انتخاب کنید . می توانید با جمع آوری جوایز و پول در طول مسابقات مختلف از آن ها برای ارتقای امکانات موتور و به روز رسانی امکانات آن بپردازید تا شانس برنده شدن شما در مقابل حریفان سرسخت واقعی زیاد شود .

دانلود بازی Ricky Carmichael's Motorcross Marchup v1.1.8 آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویزگی های بازی Ricky Carmichael’s Motorcross Marchup : – دارای سیستم کامل دستاورد ها و leaderboard ها – دارای مسیر های مختلف در محیط داخلی یا باز – دارای مسیر های طراحی شده بر اساس فصل 2011 سوپر کراس – دارای دو حالت بازی : حالت تمرین و حالت چند نفره آنلاین – امکان صعود به سطوح بالا و ارتقای موتور مسابقه ای خود – پشتیبانی از شبکیه iPad 2 و iPhone 4 – دارای دوربین های مختلف با زاویه های دید متفاوت

Ricky Carmichael’s Motorcross Marchup

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *