دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Saboteur خرابکار

سال 2009 سالی بود که بازی سازان به ساخت بازی های Sandbox علاقه زیادی نشان دادند . بازی The Saboteur خرابکار , عنوان دیگری از ژانر Sandbox است که توسط Pandemic Studios طراحی و ساخته شده و توسط شرکت EA به بازار عرضه شده است . بازی خرابکار , یک بازی سوم شخص شوتر است که درشهر پاریس و در اوج جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد . قهرمان بازی شخصی به نام Sean Devlin که راننده مسابقات اتومبیل رالی اتریش است .

در آغاز بازی شخصیت بازی چندان توانا به نظر نمی رسد و امکانات محدودی در اختیار اوست وتجربه چندانی هم ندارد . حال شما می توانید آزادانه در شهر گشت بزنید و علیه نازی خرابکاری هایی را انجام دهید . این خرابکاری ها با دزدین خودروهای نظامی , خلع سلاح یک سرباز تنها و یا خراب کردن اموال نازی ها آغاز شده و در نهایت به منفجر کردن پایگاه های نظامی و کشتن گروه زیادی از سربازان ختم می شود . پس از آنکه هر مرحله از شهر را از نازی ها پاک کردید , آن محله دوباره زیبا شده و همین امر لذت مبارزه با نازی ها را دوچندان خواهد کرد . گیم پلی بازی به جند دسته تقسیم می شود : در اولین نگاه شما یک جنگجو خواهید بودکه اسلحه به دست به جنگ دشمن خواهد رفت اما یک نفره به جنگ یک لشگر رفتن چندان هم منطقی نیست از همین رو باید بر توانایی هایپنهان کارانه قهرمان بازی تکیه کنید .

جذاب ترین بخش از نبردهای پنهان کاری , استفاده از تفنگ های دوربین دار است . فرار با ماشین , خرید و فروش , جمع آوری زباله و گاهی چیزهای به درد بخور برای تهیه پول و صحبت با همسایه ها از دیگر بخش های متنوع گیم پلی بازی است . شاید اگر بخش پنهان کاری و اتومبیل رانی این بازی کمی بهتر طراحی شده بود این بازی می توانست نمره ای بهتر از 7.3 کسب کند . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نموده و از بازی لذت ببرید .

 بازی The Saboteur برای PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 , 4.41 , 4.46  مس یاشد

ویژگی های بازی :

– گرافیک بالا

– دارای ماموریت های سخت و جالب

– مخفی کاری

مشخصات بازی :

نام بازی : The Saboteur

نام بازی (فارسی) : خرابکار

سال انتشار : 2009

پلتفرم : PC

شرکت سازنده : Pandemic Studios

منتشر کننده : EA

سبک بازی : اکشن و ماجرایی