دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Star Chef 2.11.6 برای اندروید و iOS + مود

به یکی از بهترین بازی های انتخاب شده و برتر در سال 2016 خوش آمدید. آیا به خورد و خوراک علاقه دارید؟ آیا از آشپزی خوشتان می آید؟ آیا دوست دارید با دستور پخت های مختلف بتوانید غذاهای خوشمزه تهیه کنید؟ پس بدون شک بازی Star Chef یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود و می توانید رستوران مورد علاقه خود را بسازید و به آشپزی کردن بپردازید. از پیتزا و پاستا گرفته تا انواع مختلف دسرهای خوش مزه… انواع دستورات غذایی از سراسر جهان… همه و همه را در این بازی می توانید بسازید و به مشتری های خود ارائه دهید. از یک آشپز ساده تا یک سرآشپز بسیار حرفه و درجه 1 راهی بسیار طولانی وجود دارد. بازی Star Chef از ساخته های شرکت بازی سازی 99Games است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی تا کنون توسط بیش از 10 میلون کاربر اندرویدی از گوگل پلی دانلود شده است.

سایر توضیحات: برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای تنها داشتن یک رستوران یا آشپزخانه کافی نیست بلکه استفاده از مواد اولیه خوب، ایده و همچنین یک مهارت عالی نیاز است. باید از یک رستوران کوچ شروع کرد. کیفیت غذا را بالا برد. همزمان نیز باید به دکور مغازه نیم نگاهی داشته باشید چرا که ظاهر هر رستوران جزء جدا نشدنی آن است و سپس به رویای بزرگ خود بیندیشید.

دانلود star chef جدید

ویژگی های اصلی بازی:

آشپزی کنید و به بهترین آشپز دنیا تبدیل شوید

یک آشپزخانه درجه در سطح جهانی بسازید و از ابزار و لوازم درجه 1 استفاده کنید

خدمه و کمک آشپزهای درجه 1 استخدام کنید تا به شما در این راه دشوار کمک کنند

قابلیت ساخت یک رستوران رویایی همراه با قابلیت ساخت دکوراسیون با هر میل و سلیقه ای

قابلیت پرورش دادن انواع مختلف محصولات برای افزایش رضایت مشتری

به مشتریان خود غذاها ی مختلف و خوشمزه بدهید و رضایت آنها را جلب کنید

قابلیت مبادله انواع مختلف غذاها با دیگر بازیکنان و آشپزهای درجه 1 جهانی

قابلیت گسترش رستوران در فضاهای بزرگتر و بهتر

گرافیک بسیار زیبا و شبیه سازی بسیار خوب محیط رستوران و رفتار مشتری ها

گیم پلی اعتیاد آور

و …

Star Chef

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *