دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tap Tap Fish AbyssRium v1.5.9 برای اندروید و iOS + مود

Tap Tap Fish AbyssRium بازی Tap Tap Fish AbyssRium یک بازی به سبک شبیه سازی است که شما را به دنیایی از آرامش دعوت می کند. در این بازی با لمس صفحه می توانید انواع اقسام گیاهان و موجودات و ماهی های دوست داشتنی را خلق کنید و از دیدن شنای آن ها زیر آب لذت ببرید. در بازی Tap Tap Fish AbyssRium به ماجراجویی زیر آب و در داخل اقیانوس بپردازید و از شنیدن صدای آب و موسیقی فوق العاده آرامش بخش بازی نهایت بهره را ببرید. در این بازی بر خلاف دیگر بازی های اندورید نیازی به عجله ندارید و با آرامش خاطر کامل به بازی مشغول شوید. اصلا نگران وقت نباشید و لم داده و بازی کنید و لذت ببرید. شما باید به کاراکتر اصلی بازی که موجودی بسیار گوشه گیر است کمک کنید تا با ماجراجویی در اطراف اقیانوس دوست پیدا کند و از محل زندگی خود که در اعماق اقیانوس و در دل تاریکی است خارج شود و از زندگی خود لذت ببرد.

سایر توضیحات : با توجه به گرافیک HD و سه بعدی این بازی زیبا، میتوانید محیط زندگی این موجود را به هر شکل ممکن با انواع اقسام روییدنی ها که در آب زلال اقیانوس رشد می کنند تزیین کنید و آن را به محیطی زیبا برای زندگی موجودات درون آب تبدیل کنید. و البته خودتان نیز با مشاهده آن و گوش دادن به موسیقی آرامش بخشش لذت و آرامش فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. بازی Tap Tap Fish AbyssRium توسط شرکت بازی سازی Cheetah Games برای افرادی که به دنبال بازی های خاص هستند طراحی شده است و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران گوشی های اندرویدی منتشر شده است. شما هم با دانلود این بازی بسیار عالی از سایت دانلود فارسی به جمع کاربران میلیونی این بازی محبوب بپیوندید.

Tap.Tap.Fish.AbyssRium.center

ویژگی های بازی Tap Tap Fish AbyssRium :

 – گرافیک HD و سه بعدی بسیار جذاب

 – موسیقی آرامش بخش بازی در کنار صدای قطرات آب

 – کنترل لمسی بسیار راحت

 – گیم پلی ساده و جذاب

 – پشتیبانی از حالت واقعیت مجازی

Tap Tap Fish AbyssRium

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *