دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Vikings an Archers Journey v1.6.1 برای اندروید و iOS + مود

Vikings an Archer’s Journey یک بازی و جستجوی بسیار هیجان انگیز را شروع کنید. شما یک Viking بسیار شجاع و سر سخت هستید که یک یار و همدم همیشگی، یک گرگ وفادار دارید. در این میان به خشم خدایان viking ها دچار میشوید. چه مجازاتی در انتظار شما خواهد بود؟ چه چیزی از شما صلب خواهد شد؟ بله! خدایان برای مجازات شما با ارزش ترین یار شما یعنی گرگ وفادارتان را به دنیای اموات میفرستند. بنابراین شما بدون وقفه تلاش خود برای جستجو و یافتن یار وفادار خود را شروع میکنید. برای پیدا کردن یار خود به هرجا که به ذهنتان میرسد و تحت هر شرایطی قدم میگذارید. در خلال همین جستجوها به خانه ای سرد و تاریک که به خانه Helheim شهرت دارد میرسید. آیا گرگ شما در این خانه است؟ آیا ردی از او در این سرای مردگان پیدا خواهید کرد؟ شما در مسیر یافتن یار خود از راهنماهای موجود در مسیر استفاده خواهید کرد تا سرنخهایی به دست آورید و  بتوانید هیولای بد داستان را شکست دهید.

سایر مشخصات : شما در این چالش و جنگ بسیار سخت تنها نخواهید بود. وایکینگ های قهرمان به کمک شما خواهند آمد و شما را در یافتن و نجات دادن گرگ باوفای خود از این جهنم یاری خواهند کرد. اما آیا تا پایان این مبارزات با شما خواهند ماند؟! در قبال این کمک ها چه چیزی از شما خواهند گرفت؟ باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که اگر جستجو را شب هنگام ادامه دهید و در مسیر موفق به شکست دادن گروهی دشمنانتان شوید، جایزه بزرگی را به دست خواهید آورد. این بازی جذاب محصولی از استودیوی PINPIN TEAM می باشد که یقیناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

دانلود بازی Vikings an Archer’s Journey

ویژگی های بازی Vikings an Archer’s Journey :

گیم پلی همراه با تیرهای آتشی و بدون محدودیت

ملاقات با پنج وایکینگ مختلف با شخصیت های متفاوت!

تصادفی بودن شروع هر مرحله که تجربه بازی جدید در هر بازی را به شما میدهد.

کنترلر آسان بازی که باعث یادگیری آسان می شود اما اداره بازی را مشکل می کند!

قابلیت ترکیب پارامترهای شلیک (زمان شلیک، پیکان های چندگانه، تیرهای انفجاری و…)

موسیقی متن بسیار تاثیر گذار و منحصر به فرد

Vikings an Archer’s Journey

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *