دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Yakuza 5 برای PS3

بازی Yakuza 5 در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Sega ساخته شده و استودوی مذکور بازی را در سال 2012 به صورت انحصاری برای پلتفرم PS3 منتشر کرده است . این نسخه پنجمین عنوان از سری بازی Yakuza می باشد و از موتور گرافیکی جدیدی در ساخت آن استفاده شده است . این بازی در همان سال 2012 فقط در کشور ژاپن منتشر شده و هم اکنون بعد از گذشت 3 سال نسخه ی جهانی آن در دسترس عموم قرار گرفته است .

خلاصه داستان : بازی شما را به انتهای یاکوزا 4 و اسپین آفی به نام Yakuza: Dead Souls که بعد از نسخه 4 منتشر شد می برد . از آن زمان Kazuma Kiryu نام خود را به Suzuki Taichi تغییر داده و یک راننده ی تاکسی در Fukuoka می باشد . از طرفی Taiga Saejima که 2 سال در حبس به علت دنبال کردن Hokkaido در رویدادهای نسخه قبل بود در کنار Shun Akiyama در Osaka به یک سفر کاری رفته است و داستان این نسخه از همین جا آغاز می شود . گیم پای بازی بسیار شبیه به عناوین سری قبلی می باشد و با اندکی تغییرات روبه رو بوده است . همانند قدیم گیم پلی به دو بخش Adventure Mode و Combat Mode تقسیم شده است . در مود Adventure بازیکنان می توانند محیط های مختلف را جستجو کرده و مینی گیم هایی که سرتاسر نقشه وجود دارد را دسترسی پیدا کنند . شهر بازی به مقدار قابل توجهی بزرگتر شده است و محیط های بیشتری برای جست و جو در اختیار شما قرار می دهد . تغییر حالت میان این 2 مود بسیار راحت است و می توان گفت نسبت به نسخه های قدیم بسیار سریع تر انجام می پذیرد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Yakuza 5

نام بازی (فارسی) : یاکوزا 5

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : SEGA

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 23.3 گیگابایت

نوع فایل : Pkg

لینک مرتبط : Wikipedia