دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Zombie War Z Hero Survival Rules v1.8 برای اندروید

Zombie War Z : Survival the Dead هیجان انگیز ترین بازی تیراندازی به زامبی هاست که تا به حال ساخته شده است . آیا می توانید در جهنم زندگی کنید ؟ مواجه شدن با چالش های هیجان انگیز , نجات دنیا , دفاع از اردوگاه ها , ضرب و شتم زامبی ها و در نهایت تبدیل شدن به بهترین قاتل زامبی . بعد از این که از خواب بیدار می شوید خود را در شهری می یابید که همه انسان ها توسط زامبی ها آلوده شده اند ! حال ماموریت شما کاوش در جهان آخر الزمانی ویران شده و پیدا کردن تمام باز مانده هاست . در این بازی شما بایستی مهارت های خود را ارتقا داده و از سلاح های کلاسیک برای شکست زامبی ها استفاده کنید . هزاران زامبی شما را محاصره کرده و آماده آلوده کردن شماست . شما باید مانند تک تیرانداز واقعی همیشه هوشیار بوده و قوی ترین زامبی ها را در اول از پای درآورید . هیچ کسی نمی تواند به راحتی در چنین دنیایی زندگی کرده و از خود دفاع کند ولی شما باید بهترین تلاش خود را بکنید . از تپانچه , اسلحه اتوماتیک و تفنگ تک تیرانداز استفاده کرده و هر چه بیشتر زامبی ها را از پای درآورید . شما بزرگترین قاتل زامبی ها هستید ! اسلحه های خود را با نهایت سرعت بارگذاری کنید تا در جهان آخر الزمانی زامبی ها زنده بمانید . از محیط اطراف استفاده کنید , انفجار یک بشکه سوخت می تواند به شما در زمان های بحرانی کمک زیادی کند . حال تفنگ خود را برداشته و این جهان آخرالزمانی را نجات دهید .

دانلود Zombie War Z Hero Survival Rules جدید

ویژگی های بازی  Zombie War Z : Hero Survival Rules : – دارای صحنه های خیره کننده جنگی دنیای اخرالزمانی زامبی ها – وجود انواع مختلفی از سلاح ها – بدون نیاز به اتصال اینترنت – وجود نبرد های سرسخت و چالش انگیز

Zombie War Z Hero Survival Rules

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *