دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه گاراژ 888 Garage با 3 کیفیت

کمتر کسی پیدا می شود که نام مجموعه پر طرفدار تاپ گیر (Top Gear) را نشنیده باشد و یا حتی این برنامه را ندیده باشد. این مجموعه جذاب تلویزیونی با محوریت به تصویر کشیدن و مورد آزمایش قرار دادن خودرو های لوکس و حتی غیر لوکس از کمپانی های مطرح جهانی طرفدارن بسیار زیادی را در سراسر جهان جمع آوری کرده است به طوری که نام خود را به عنوان پر بیننده ترین برنامه جهان در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسانده است. ژانر این مجموعه را میتوان مستند، کمدی، ماشین سواری ذکر کرد که توسط سه مجری بسیار کار کشته اجرا می شد و سازنده این برنامه نیز شبکه BBC می باشد. اما ساخت مجموعه ای مانند برنامه تاپ گیر مدت هاست که ذهن برنامه سازان ایرانی را به خود مشغول کرده است. طبیعتا ساخت برنامه ای با محوریت ماشین های لوکس، و فضایی کمدی و مفرح که ستارگان ایرانی در آن حضور داشته باشند بسیار وسوسه انگیز بوده و هست. گه گاهی خبرهایی از ساخته شدن ورژن ایرانی برنامه تاپ گیر به گوش می رسید اما گویا ساخت برنامه هایی از این قبیل بسیار چالش بر انگیز هستند که ساخت چنین مجموعه ای بسیار به طول انجامیده. اما سرانجام برنامه ای با نام گاراژ 888  به کارگردانی سام کلانتری شروع به بخش در شبکه خانگی کرده است قسمت اول این مجموعه از 20 اردیبهشت وارد ویترین سینمای خانگی شده. در نتیجه می توانیم شاهد نشستن ستاره های محبوب ایران پشت فرمان خودرو های محبوب جهانی باشیم. خلاصه داستان: فصل اول این مجموعه پس از یک سال پژوهش درباره ابرخودروهای جهان تولید شده است که در آن هنرمندان ایرانی به تست فنی اتوموبیل‌ها می‌پردازند و اجرای برنامه را نیز علی قربانزاده بر عهده دارد.  

دانلود برنامه گاراژ 888 Garage

  مشخصات: کارگردان: سام کلانتری موضوع: مستند، ورزشی، هیجان انگیز تاریخ انتشار: اردیبهشت 96 تعداد قسمت ها: 10 زمان هر قسمت: 50 دقیقه نوع: ویدئویی مخاطب: عام فرمت ویدئو: MP4  

گاراژ 888 Garage

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *