دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی Advanced SEO: Developing an SEO-Friendly Website

سئو (SEO) پیشرفته چیزی فرار از کلمات کلیدی و تگ گذاری می باشد که وارد قلب وبسایت تان می شود و به ساختار، کدنویسی و محتوای آن بستگی دارد. تکنیک های پیشرفته سئو را بیاموزید تا یک وبسایت سازگار با سئو داشته باشید. مدرس دوره Brad Batesole توضیح می دهد که چگونه ساختار وبسایت خود را با ایندکس گذاری، ربات های خزنده گوگل، تاثیر آدرس های استاندارد، مدیریت هوشمند آدرس ها، ساخت کلمات کلیدی و افزودن آن ها به تصاویر و استفاده از داده های ساختاربندی شده به منظور کمک به موتور های جستجو مانند گوگل برای درک بهتر صفحات وبسایت تان، بهینه سازید. وی ابزار ها و منابعی را معرفی می کند که به شما در بررسی و بهبود جنبه های فنی وبسایت کمک می کنند ابزار هایی مانند: Screaming Frog SEO Spider و PageSpeed Insights و آنالیزور Ryte TF*IDF و ابزار های توسعه موجود در مرورگر گوگل کروم مانند Lighthouse. به علاوه اینکه بیاموزید که چگونه سرعت بارگذاری صفحات وبسایت تان را بهینه سازید و تاثیر فناوری های آینده از قبیل HTTP/2 بر روی وبسایت ها را بیاموزید.  

دانلود دوره آموزشی Advanced SEO: Developing an SEO-Friendly Website

  مشخصات دوره آموزشی Advanced SEO: Developing an SEO-Friendly Website : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : lynda – مدرس : Brad Batesole – فایل تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 38 دقیقه – سطح دوره : پیشرفته – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد  

Advanced SEO: Developing an SEO-Friendly Website

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *