دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی Customizing WordPress Themes with Genesis از Lynda

در زمینه وردپرس مبتدی باشید یا یک توسعه دهنده پیشرفته، Genesis می تواند شما را به فرا تر از آن چیزی که فکر می کنید ارتقاء بخشد. فریم ورک Genesis چیزی بیش تر از فقط یک قالب وردپرس می باشد. زیر بنای این فریم ورک کدنویسی بی نظیری می باشد که سه ویژگی بسیار مهم را ارائه می کند: بهینه شده برای سئو، امنیت و گزینه های بسیار زیاد طراحی. در این دوره می آموزید که چگونه از فریم ورک برای ویرایش Child Theme بهره بگیرید. Carrie Dils مدرس دوره درباره ویژگی های شاخص، که شامل فایل های template و فیلتر ها می باشد بحث خواهد نمود تا به شما کمک کند با ساختار و اجزائی که منجر به ساخته شدن فریم ورک می شود آشنا شوید. با درک عملکرد Genesis عملا قادر خواهید بود که اغلب Child Theme ها را ویرایش کنید. مباحث این دوره: – آماده سازی فریم ورک برای شخصی سازی – انتخاب Child Theme برای شخصی سازی – هسته فریم ورک Genesis – ساختار Child Theme – ویرایش فایل های قالب – ویرایش فایل CSS – کار با function ها – افزودن تصویر دلخواه – ایجاد بخش سایدبار – و . . .  

دانلود دوره آموزشی Customizing WordPress Themes with Genesis از Lynda

  مشخصات دوره آموزشی WordPress Themes: Customizing Themes with Genesis : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Carrie Dils – فایل تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 23 دقیقه – سطح دوره : مقدماتی – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد  

WordPress Themes: Customizing Themes with Genesis

 
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *