دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی Dynamic 2D video game character animation

در این دوره آموزشی از شرکت Udemy می آموزید که چگونه با استفاده از دو نرم افزار رایگان، شخصیت های 2بعدی متحرک بازی زیبا و منعطف خلق کنید. Inkscape یک نرم افزار رایگان و متن باز برای ساخت وکتور های تصویری می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید هر نوع شخصیتی را در زمان اندکی طراحی کنید و در اندازه ی دلخواهتان خروجی بگیرید. DragonBones نیز یک نرم افزار رایگان 2بعدی برای اسکلت بندی کاراکتر های انیمیشنی می باشد. فقط کافیست اجزاء شخصیت را وارد این نرم افزار کرده، اسکلت بندی کرده و حرکت دهید. در این دوره با طراحی شخصیت یک شوالیه ساده پیش خواهید رفت که البته می توانید شخصیت مورد نظر خود را طراحی کنید. از طراحی خود برای استفاده در نرم افزار DragonBones خروجی بگیرید و اسکلت بندی آن را ترتیب دهید، از mesh ها برای متحرک سازی اجزاء نرم مانند مو و شنل استفاده کنید، چهار نوع حرکت ابتدایی مانند: ایستادن، راه رافتن، حمله و مردن را برای شخصیت بسازید. مخاطبان هدف این دوره چه کسانی می باشد؟ توسعه دهنده گان بازی های 2 بعدی، طراحانی که می خواهند شخصیت های که خلق کرده اند را به حرکت وادارند، کسانی که میخواهند نمونه ها ساده و آسان برای بازی های 2بعدی خود داشته باشند و … .

 

دانلود دوره آموزشی Dynamic 2D video game character animation

 

مشخصات دوره آموزشی Dynamic 2D video game character animation with free tools :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : udemy

– مدرس : István Szép

– فایل تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 22 دقیقه

– سطح دوره : مقدماتی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Dynamic 2D video game character animation with free tools

 

  • 6 replies
    1. سعید says:

      سلام ممنون از وبسایت خوبتون. یکی دو بار دیگه هم کامنت داده بودم ولی تایید نکردین. امروز واسه سومین بار دانلود کردم ولی این ارور رو میده هنگام باز کردن. The archive is either in unknown format or damaged
      مشکل هم از سیستم من نیست. لطفا اگه میشه پیگیری کنید چون آموزش dragonbones کمه تو اینترنت

      پاسخ دادن
      • وحید حسنی says:

        سلام دوست عزیز فابل مجددا تست شد مشکلی نداشت. لطفا دقت کنید که رمز رو به درستی وارد می کنید. اگر مشکلتون با رمز برطرف نشد به کمک نرم افزار Winrar فایل رو Repair کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *