دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی 12 Dimensions of Mastery

12 Dimensions of Mastery

فیلم آموزشی محصول کمپانی Mindvalley و به زبا انگلیسی میباشد . در دوره 12 Dimensions of Mastery فقط در 30 روز ، با یک چشم انداز کامل برای زندگی خود ظاهر شوید . دوره 12 Dimensions of Mastery شمارا در 12 حوزه مهم زندگی و ایجاد چشم اندازها و استراتژی های دقیق برای حرکت هر یک به سطح بعدی سوق می دهد . دوره 12 Dimensions of Mastery برای افرادی است که از زندگی معمولی امتناع می ورزند و حاضرند در 12 ابعاد مختلف زندگی خود که از آموزش مدرن غافل هستند ، نتایج فوق العاده خود را ایجاد کنند . در

دوره 12 Dimensions of Mastery

یک راز وجود دارد که بسیاری از افراد برتر جهان می دانند: مدارس و دانشگاه های ما مهارت های واقعی را که منجر به موفقیت می شود به ما نمی آموزند . کتاب زندگی روشی بود که توسط چنین مردی آغاز شد . Jon Butcher زندگی بسیار غیرمعمولی دارد و می تواند کاندیدای تبلیغات مشهور Dos Equis “جالب ترین مرد جهان” شود . اما آنچه او را منحصر به فرد می کند این است که زندگی وی برنامه ریزی و اصلاح شده بود … هر بخشی از آن … با استفاده از روشی به نام کتاب زندگی .

آنچه در دوره 12 Dimensions of Mastery خواهید آموخت:

_ دوازده راه چالش کتاب زندگی شما را متحول می کند
در کتاب زندگی چالش ، ما می خواهیم DEEPLY را بررسی کنیم که این به چه معنی است ، جان اسرار و بهترین کارها را در هر یک از مقوله ها به اشتراک خواهد گذاشت ، چگونگی از بین بردن موانعی را که شما را به عقب می اندازد از بین می برد ، شما را ناامید و گیر می کند ؛ و سپس تمرینات قدرتمندی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت .

_ بهداشت و تناسب اندام
در حالی که بسیاری از افراد برای کنترل سلامتی خود تلاش می کنند ، شما سیستمی خواهید داشت که شما را از نظر جسمی عالی به نمایش بگذارد ، روشی که به شما کمک می کند خوب به نظر برسید و احساس خوبی داشته باشید ، قوی و پرتحرک باشید . این مورد همچنین بر سایر دسته های زندگی تأثیر بسزایی دارد .

_ فکری
شما دقیقاً می دانید برای تحقق و به چالش کشیدن چه کارهایی باید انجام دهید . این منطقه بسیار مهم و غالباً نادیده گرفته شده از زندگی است . شما یک سیستم خلاق خواهید داشت و ایده هایی را که برای شما پیش می آید پردازش می کند .

_ احساسی
اکثر قریب به وقت خود را شادتر خواهید کرد و احساس می کنید که بسیار خوب هستید ، این مهم است که سیستم Lifebook برای شما کار کند .

_ شخصیت
ما معمولاً برای تعیین اهداف شخصیت خود آموزش نمی بینیم . در کتاب زندگی به شخصیت خود توجه می کنید و آن را شکل می دهید تا با عزت نفس بالا و احساس کلی غرور نسبت به شخصی که هستید قوی و محکم شوید .

_ معنویت
تعداد بسیار کمی از مردم وقت کافی برای نشستن و تعریف معنویت خود را دارند . در کتاب زندگی ، شما نه تنها آن را تعریف می کنید ، بلکه ارزش تحقق معنوی را نیز خواهید فهمید ، با هدف خود در زندگی در ارتباط خواهید بود و در واقع زندگی را با آن هدف شروع می کنید .

_ عاشقانه
اگر متاهل باشید ، چرخ دنده ها را تغییر داده و به سمت یک ازدواج خارق العاده حرکت می کنید ، نه یک میانه رو . یک رابطه پرشور و دوست داشتنی ، یک زندگی جنسی عالی ، با احترام و تحسین متقابل . اگر مجرد باشید ، یک استراتژی برای جلب روحیه خود خواهید داشت . والدین ، اجتماعی ، شغل ، امور مالی و کیفیت زندگی …

نام: 12 Dimensions of Mastery
شرکت سازنده: Mindvalley
کیفیت: 720p
زبان: انگلیسی
ژانر: آموزشی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: Mindvalley
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *