دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Building a Solid Web App Foundation with Vaadin 8

فریمورک Vaadin یک فریمورک بر اساس جاوا است که به شما امکان می دهد تا اپلیکیشن های وب را با کیفیت بالاتری برای رابط کاربری جذاب تر تولید کنید و نیز بتوانید به راحتی آنها را به روزرسانی کنید. این فریمورک از مدل Server – Side و Client – Side پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا با بهره گیری از قابلیت های Ajax به تولید اپلیکیشن ها و صفحاتی بپردازید که نیاز کاربران را برطرف کند. دوره آموزشی Building a Solid Web App Foundation with Vaadin 8 در ابتدا یک رابط کاربری را طراحی می کند که تمام کارهای آینده بر اساس آن صورت می گیرد همچنین با استفاده از Maven به بهبود کارایی زمان تولید برای تولید کننده نیز توجه دارد. همچنین استفاده از لایه ها در این دوره آموزشی مورد بحث قرار گرفته است که اساس کار این فریمورک است. سپس به بررسی Vaadin Navigator خواهید پرداخت که به شما اجازه می دهد تا از دکمه های عقب و جلو مرورگر استفاده کنید.

سایر توضیحات: با استفاده از دوره آموزشی Building a Solid Web App Foundation with Vaadin 8 شما آغازگر تولید اپلیکیشن های وب خواهید بود و می توانید ابزارهایی طراحی کنید که کیفیت بالا و انعلاف پذیری زیادی دارند و روی دسکتاپ و موبایل به خوبی کار می کنند. این دوره آموزشی توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است.

Building a Solid Web App Foundation with Vaadin 8 center

مشخصات فیلم آموزشی Building a Solid Web App Foundation with Vaadin 8 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Peter Lehto

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Building a Solid Web App Foundation with Vaadin 8

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *