دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Creating High Resolution Studio Renders in 3ds Max and V-ray

در این دوره آموزشی تکنیک ها ضروری برای خلق تصاویر مجازی با رزولوشن بالا از محصولات را می آموزید. می آموزید که چگونه با استفاده از ابزار های موجود در 3ds Max ،V-Ray و HDR Light Studio در مدت زمان کوتاه به نور پردازی استودیویی و البته واقع گرایانه دست یابید. همچنین می آموزید که چگونه سایه زنی های واقع گرایانه ایجاد کرده و به کمک موتور رندرینگ V-Ray، بهترین نتیجه ممکن را پس از رندر نهایی کسب کنید. در پایان دوره می آموزید که چگونه یک مدل را به تصویر مجازی و البته حرفی با رزولوشن بالا تبدیل کنید.  

دانلود فیلم آموزشی Creating High Resolution Studio Renders in 3ds Max and V-ray

  دوره آموزشی Creating High Resolution Studio Renders in 3ds Max and V-ray : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : pluralsight – مدرس : Brendan McCaffrey – فایل های پروژه : دارد – مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 15 دقیقه – سطح دوره: پیشرفته – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد

Creating High Resolution Studio Renders in 3ds Max and V-ray

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *