دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Electronics Foundations: Fundamentals

کار با الکترونیک بسیار سرگرم کننده و جذاب خواهد بود، اما اگر برای بار اول با آن آشنا شوید می تواند سردرگم کننده نیز باشد. در این دوره ی آموزشی، مهندس برق و مدرس دوره، آقای Barron Stone از مقایسه های ساده استفاده می کند تا مباحث اصلی مربوط به ولتاژ، جریان، مقاومت، و نیرو را به طور کامل به شما یاد دهد. پس از اینکه شما با دانش الکتریسیته آشنا شدید، آقای Stone از این اطلاعات برای ساخت یک مدار ساده استفاده می کند. او تفاوت بین منابع برق ایده آل و نظری را برای ساخت مدارها توضیح می دهد و شما را با محدودیت های منابع قدرت که در دنیای واقعی وجود دارد آشنا می سازد. شما در ادامه ی دوره نیز با نحوه ی استفاده از ابزارهای مناسب برای عیب یابی الکترونیک آشنا می شوید و می توانید ولتاژ و جریان واقعی مدارها را اندازه گیری نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Electronics Foundations: Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی Electronics Foundations: Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Barron Stone

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 17 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 12/23/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Electronics Foundations: Fundamentals

  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *