دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline

پایپ لاین تولید بازی یک بخش ضروری در هر استودیوی بازیسازی می باشد. چه شما به صورت انفرادی کار کنید و یا دارای یک شرکت با هزاران کارمند باشید، در هر صورت نیاز به یک روش موثر و ثابت برای تولید عناصر هنری بازی دارید. و این روش ها باید بصورت یکپارچه و با کمترین تلاش و فاصله به فرآید کلی توسعه بروز رسانی شود. در دوره ی آموزشی Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline که توسط وبسایت Pluralsight تولید شده است، با مراحل ایجاد یک پایپ لاین موثر با استفاده از نرم افزارهای Houdini و Unity3D آشنا می شوید که دو تا از سرشناس ترین ابزارهای تولید بازی می باشند. در ابتدا شما یاد می گیرید که چگونه پروژه ی یونیتی خود را تنظیم کنید، تا کارهای ایجاد شده در هودینی به صورت کامل به همراه کنترلر های انیمیشن و ساختمان ها به آن وارد شود. سپس یاد می گیرید که چگونه از Houdini استفاده کنید تا خلاقیت خود را به حداکثر برسانید. در پایان نیز می آموزید که چگونه از پایپ لاین جدید خود برای آپدیت دارایی های بازی در یونیتی استفاده نمائید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline center

مشخصات فیلم آموزشی Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Caesar Hernandez

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 23 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : August 29, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *