دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Kotlin for Android and Java Developers Clean Code on Android

Kotlin یک زبان مدرن برای JVM است که صورت رسمی در کنار جاوا برای اندروید استفاده می شود. این زبان توسط JetBrains ساخته شده است که پیشتر نیز IntelliJ را طراحی کرده بودند که Android Studio کاملا بر پایه آن ساخته شده است. از زمانیکه گوگل در سال 2017 اعلام کرد که به صورت رسمی از این زبان پشتیبانی می کند، علاقمندی برای استفاده از این زبان جدید افزایش یافت . افرد زیادی به سمت این زبان رفتند که همین مسئله باعث تولید کتاب ها، مستندات مختلف و نیز دوره آموزشی بسیار زیادی در سراسر جهان شده است. دوره آموزشی Kotlin for Android and Java Developers Clean Code on Android سعی دارد تا ویژگی های اصلی این زبان را به شما معرفی کند و شما را با نحوه استفاده آن در کدنویسی مدرن آشنا کند. استفاده از این زبان باعث تولید یک کد مدرن و بدون خطا خواهد شد و نیز سرعت تولید نرم افزار را افزایش خواهد داد.

سایر توضیحات: Kotlin for Android and Java Developers Clean Code on Android با هدف آشنایی و معرفی شما با ویژگی های یکی از جدیدترین زبان هایی که توسط گوگل پشتیبانی می شود تولید شده است. این زبان به شما کمک می کند تا با استفاده از API های اندروید نظیر SQLDB و نیز ویژگی های شی گرایی یک خروجی مناسب داشته باشید که از نظر سرعت و کیفیت بسیار بهتر از رقباست. دوره آموزشی Kotlin for Android and Java Developers Clean Code on Android توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است.

Kotlin for Android and Java center

مشخصات فیلم آموزشی Kotlin for Android & Java Developers Clean Code on Android:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : packt

– مدرس : Peter Sommerhoff

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 9 ساعت و 15 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Kotlin for Android & Java Developers – Clean Code on Android

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *