دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Apple WatchOS 3 New Features لیندا

اپل واچ یا ساعت اپل یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را در تاریخ 9 سپتامبر 2014 همراه با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رونمایی کرد. اپل در این ساعت به طور پیش فرض ۲ نرم‌افزار در زمینه سلامت به نام‌های Workout و Fitness را ارائه نموده است. از دیگر قابلیت‌های Apple Watch می‌توان به نمایش ضربان قلب، ضد آب بودن و پشتیبانی از سیری اشاره کرد. همچنین می‌توان برای بهره‌گیری از برخی نرم‌افزارها همچون اپل مپز نیز ساعت اپل را با آیفون همگام سازی کرد. این ساعت نخستین محصول جدیدی است که از زمان عرضه آیپد و بعد از مرگ استیو جابز، مدیرعامل سابق این شرکت معرفی می‌شود . جهت دریافت آپدیت WatchOS 3 باید اپل واچ خود را به آیفون مجهز به iOS 10 متصل کنید. حالا ساعت هوشمند شما باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و همچنین به شارژر متصل گردد. حالا اپلیکیشن واچ را اجرا کرده و به ترتیب به بخش General > Software Update مراجعه کنید. این آپدیت بسیار بزرگ است و نصب آن احتمالا بیش از یک ساعت به طول می‌انجامد.

در دوره آموزشی فیلم Lynda Apple WatchOS 3 New Features به ویژگی های جدید و قابلیت های Apple WatchOS 3 از جمله: اضافه شدن ویژگی های SOS برای تماس های اضطراری, رابط کاربری مبتنی بر Dock و watch faces, اشتراگذاری تمامی فعالیت ها, بررسی برخی از برنامه های دیگر, یافتن دوستان, پیام رسانی جدید, یاد آوری, افزایش سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ ها, نمایش اپلیکیشن‌ هایی که بیشتر استفاده, تغییرات در بخش نوشتن متون و تشخیص دست‌ خط و چندین عناوین دیگر می پردازیم . فیلم آموزشی Lynda Apple WatchOS 3 New Features توسط یکی از بهترین اساتید بنام Nick Brazzi طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با ویژگی های جدید سیستم عامل واچ او اس 3 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Apple WatchOS 3 New Features : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Nick Brazzi – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 36 دقیقه و 29 ثانیه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Apple WatchOS 3 New Features : – آشنایی با ویژگی جدید SOS – رابط کاربری مبتنی بر Dock و watch faces – اشتراک گذاری فعالیت ها و تمرین داده با دوستان – یافتن دوستان من – یادآوری و ارسال پیام جدید – بررسی برخی از دیگر برنامه های همراه – افزایش سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ ها – نمایش اپلیکیشن های بیشتر استفاده شده – تغییرات در بخش نوشتن متون و تشخیص دست‌ خط  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Apple WatchOS 3 New Features

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *