دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Swift 3 Essential Training The Basics لیندا

سیستم سوئیفت جهت ارسال و دریافت هرگونه پیام ارزی در بین واحدهای ارزی بانکهای داخل کشور و بانکهای خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر تمام بانکهای داخلی ایران از طریق خطوط Leased و یا ماهواره به یک مرکز به نام SAP در بانک مرکزی متصل گردیده و از طریق سیستم ماهواره‌ای پیامها را برای بانکهای مورد نظر ارسال می‌نمایند. این سیستم جهت سرعت بخشیدن به انجام معاملات ارز و جلب رضایت مشتریان و همچنین هماهنگی تمام عملیات ارزی در سطح جهانی با استفاده از یک نرم‌افزار استاندارد مورد توجه واقع گردیده‌است. سوئیفت یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است که در ماه مه ۱۹۷۳ میلادی توسط ۲۳۹ بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی راه‌اندازی گردید و هدف از آن جایگزینی روشهای ارتباطی غیر استاندارد کاغذی و یا از طریق Telex در سطح بین‌المللی با یک روش استاندارد شده جهانی بود. درحال حاضر بیش از ۹۷۰۰ بانک و مؤسسه مالی در ۲۰۹ کشور جهان عضو آن انجمن می‌باشند.

مرکز اصلی شبکه سوئیفت در کشور بلژیک بوده و طبق قوانین آن کشور عمل می‌نماید و کشورهای آمریکا، هلند، انگلیس و هنگ کنگ به عنوان مراکز پشتیبان اعضا فعالیت دارند. سوئیفت در هر کشوری دارای یک SAP یعنی نقطه دسترسی به سوئیفت می‌باشد که توسط مؤسسه سوئیفت کنترل می‌شود و در ایران SAP در بانک مرکزی واقع گردیده‌است . سوئیفت یک زبان برنامه نویسی بسیار حرفه ای می باشد که برای توسعه  iOS، macOS، watchOS و tvOS توسط شرکت اپل ساخته شده است . این زبان برنامه نویسی برای کار با فریمورک‌های Cocoa و Cocoa Touch اپل و تعامل از کدهای Objective-C نوشته شده است . در این زبان برنامه نویسی شما خواهید دید که خطاهای برنامه نویسی گرفته می شود . فیلم آموزشی Lynda Swift 3 Essential Training The Basics توسط یکی از برنامه نویسان محبوب بنام Scott Gardner طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Lynda Swift 3 Essential Training The Basics لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Swift 3 Essential Training The Basics :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Scott Gardner

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 21 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Swift 3 Essential Training The Basics :

– ایجاد زمین بازی

– تعریف متغیرها و ثابت

– کار با کاراکترها و رشته ها

– کار با مجموعه ها و گروه ها

– استفاده از اپراتورها و تعریف اپراتورهای سفارشی

– کنترل جریان برنامه

– تعریف توابع و کلاسترها

– کار با کلاس ها، استراکچرها و شمارش

– اتخاذ پروتکل

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Swift 3 Essential Training The Basics