دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Premiere Pro CC 2018 New Features

جدیدترین ویژگی های نسخه ی 2018 نرم افزار محبوب Adobe Premiere Pro را در این دوره ی آموزشی تماشا کنید. مدرس دوره، آقای Rich Harrington قابلیت های اخیری که به نرم افزار Premiere Pro اضافه شده است را مورد بحث و بررسی قرار می دهد و این دوره را پس از انتشار هر نسخه ی جدید آپدیت می نماید. آقای Harrington در ابتدا ابزارهای بهبود یافته ی نرم افزار و گردش کاری آن را نشان می دهد که شامل گزینه های جدید جستجوی Timeline و تغییرات در شیوه ی آپلود ویدئو در یوتیوب می شود. او سپس در مورد گزینه های سفارشی سازی لیبل ها، مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان، کار با Premiere Pro در واقعیت مجازی و سایر مباحث مهم نسخه ی 2018 به صحبت می پردازد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Premiere Pro CC 2018 New Features center

مشخصات فیلم آموزشی Premiere Pro CC 2018 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Richard Harrington

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 26 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 10/18/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Premiere Pro CC 2018 New Features

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *