دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Project Management Foundations: Schedules

یاد بگیرید که چطور برنامه زمانی پروژه را تنظیم کنید تا بتوانید اهداف خود را در مدت زمان و با بودجه تعیین شده انجام دهید و امکان اعمال تغییرات را نیز فراهم نمایید. در این دوره ی آموزشی، خانم Bonnie Biafore به شما آموزش می دهد که چطور برنامه زمانی پروژه خود را به صورت مستمر مدیریت کنید. شما در طول این دوره یاد می گیرید که چگونه یک طرح مدیریت زمانی ایجاد نمایید، چطور رویدادها و فعالیت ها را شناسایی کنید، هزینه ها را تخمین بزنید، منابع را به صورت صحیح اختصاص دهید، و برنامه ها را در طول زمان مدیریت نمایید. خانم Biafore در ادامه نیز تکنیک های مفیدی را برای حل مشکلات برنامه ی زمانی، کاهش هزینه ها، و کوتاه کردن زمان پروژه نشان می دهد و شما را برای انجام تغییرات در آینده آماده می کند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Project Management Foundations: Schedules center

مشخصات فیلم آموزشی Project Management Foundations: Schedules :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Bonnie Biafore

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 7 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/30/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Project Management Foundations: Schedules

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *