دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی SOLIDWORKS: File References

رفرنس دهی فایل در نرم افزار SOLIDWORKS، بستر اصلی ساخت قطعات و طرح ها را فراهم می کند. شما در این دوره ی آموزشی، با روش های مختلف استفاده از رفرنس دهی فایل در SOLIDWORKS آشنا می شوید و یاد می گیرید که چطور مشکلات رایج مربوط به آنها را شناسایی کنید. آقای David Antanavige به شما نشان می دهد که رفرنس ها را در کجا پیدا کنید، چگونه شاخص ها و خطاهای پیش رو را درک کنید، و به چه صورت مشکلات را برطرف نمایید. شما در ادامه می آموزید که چگونه قطعات، بخش ها، و طرح ها را با استفاده از تنظیمات رفرنس دهی فایل ویرایش کنید و چطور از گزینه های حرکت، جایگزینی، و Pack and Go استفاده نمایید. آقای Antanavige در انتها نیز به شما یاد می دهد که بدون ایجاد اختلال در طرح های قدیمی، چگونه یک پروژه را کپی کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

SOLIDWORKS: File References center

مشخصات فیلم آموزشی SOLIDWORKS: File References :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : David Antanavige

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 59 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 6/14/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

SOLIDWORKS: File References

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *