دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم انیمیشن زیبا و دیدنی The Rio محصول سال 2011 دوبله فارسی

انیمیشن ریو محصول سال 2011 کمپانی Fox Animation و به کارگردانی Carlos Saldanha  می باشد . از مهم ترین عناوینی که این کارتون موفق به دریافت آن شد به کاندید شدن در بخش بهترین موسیقی متن جوایز اسکار سال 2012 می توان اشاره کرد. جالب است که بدانید که این انیمیشن توسط تیم موفق سازنده عصر یخبندان تولید شده است . خلاصه ای از داستان این کارتون : شخصیت اصلی این کارتون طوطی آب رنگ تنبلی می باشد که در جهان تک و تنها می باشد چونکه از نسل خودش در جهان فقط او باقی مانده است . طی اتفاقاتی که می افتد این پرنده همراه با جفتش به دست قاچاقچیان می افتند و تلاش می کنند که بتوانند از دست آن ها فرار کنند تا بتوانند نسلشان را ادامه دهند و … تصاویری از این کارتون :
The Rio 2011
The Rio 2011
The Rio 2011
The Rio 2011
ژانر : انیمیشن کارگردان : Carlos Saldanha کیفیت : 720p فرمت پخش : mkv زبان : فارسی – انگلیسی زیر نویس : فارسی – انگلیسی زمان : 96 دقیقه  

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

  دانلود فیلم انیمیشن زیبا و دیدنی The Rio محصول سال 2011 با لینک مستقیم از دانلود فارسی
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *