دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ

داستان فیلم خشکسالی و دروغ از یک مهمانی در شمال کشور آغاز می‌شود که یکی از زوجین در آنجا دچار اختلاف می‌شود . سپس به گذشته می‌رود و تقریبا تمام مدت‌ زمان خود را غیر از این چند دقیقهٔ پایانی روایت می‌کند. درگیری آلا و امید در این زمان فقط به خاطر ورود همسر سابقش به نام میترا به زندگی‌ شان است و رفتن فیلم به گذشته برای شفاف‌ سازی درگیری اکنون او با آلا است . به صورتی که قصه گذشته امید و رابطه‌ اش با میترا به روایت اصلی تبدیل می‌شود و مقدمه فیلم به حاشیه رانده می‌شود . متأسفانه تصویری که از گذشته میترا و امید به نمایش در می‌آید اگر چه مدت‌ زمان بالایی از فیلم را به خودش اختصاص داده اما ظرفیتش بیشتر از یک فیلم کوتاه نیست . آشنایی امید و میترا و گذشته‌ شان با توجه به اینکه فیلم یک‌ بار در ابتدا از این تکنیک استفاده کرده دیگر در روایت جایی ندارد و کار از جایی شروع می‌شود که این دو سرگرم زندگی زناشویی خود هستند . درنتیجه وسواس‌ های شدید و آزاردهنده همسر امید در مورد محل کار او و رفت‌ و آمدهایش بدون ریشه و انگیزه سازی جدی به نمایش درمی‌آیند.

سایر توضیحات : فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ ساخته پدرام علیزاده می باشد که این فیلم را بر اساس فیلم‌ نامه و نمایشنامه محمد یعقوبی نوشته‌شده و ساخته‌ شده است . برخلاف نمایشنامه اثری ضعیف از آب درآمده که حتی در برخی سکانس‌ ها تحمل آن سخت و ناممکن است . فکر می‌کنم تاریخ نقد این نکته را اثبات کرده که هر مدیوم هنری، عناصر و چارچوب ارزشی منحصربه‌فرد خودش را دارد و در موارد متعدد آثار هنری‌ای که از یک مدیوم به مدیوم دیگر رفته‌اند، یا قید وفاداری به منبع اصلی را زده‌اند یا عموماً در سطحی پایین‌تر از اثر اصلی قرارگرفته و به دست فراموشی سپرده‌شده‌اند. بنابراین اصل اول هر حرکت بین مدیومی تناسب دادن اثر با چارچوب‌های مدیوم جدید است و این خود مستلزم کنار گذاشتن جزییاتی است که در فرم هنری جدید کارایی خود را از دست می‌دهند. بنابراین خشکسالی و دروغ کاملاً مستقل از ارزش‌های نمایشنامه، به‌عنوان یک اثر سینمایی مورد نقد قرار می‌گیرد.

مشخصات فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ : – ژانر : اجتماعی – کارگردان : پدرام علیزاده – نویسنده : محمد یعقوبی – تهیه کننده : سید غلامرضا موسوی – محصول کشور : ایران – تاریخ تولید : 1394 – تاریخ انتشار : 7 مهر 1395 – مدت زمان : 90 دقیقه – زبان پخش : فارسی – بازیگران : محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم و خاطره اسدی و … – کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p – فرمت فایل : MKV – سایت مرتبط : WikiPedia  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *