دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی مایا ببر مازندران با 4 کیفیت مختلف

ببر مازندران فیلم سینمایی مایا ببر مازندران داستان یک ببر ایرانی می باشد که این روزها به لطف ما آدم ها در خطر انقراض قرار گرفته است. بازیگر نقش اول این فیلم یک ببر مازندران به نام مایا می باشد که بدون جلوه های بصری و کاملا واقعی و طبیعی در صحنه حضور دارد. فیلم برداری این فیلم زیبا در طبیعت فوق العاده و بکر میانکاله که زیستگاه آخرین گونه های مشاهده شده ببر مازندران می باشد، انجام گرفته است. بدون شک این اثر یکی از آثار فاخر ایرانی می باشد که درباره دارایی های طبیعی ایران ساخته شده است.

سایر مشخصات : این فیلم با ارزش کاری است از زنده یاد استاد ولی الله مومنی. همچنین کارگردانی این اثر بر عهده هادی رحیمی خواص می باشد که می توان از جمله کارهای دیگر او به حج پاکان، نان شب، خواستن، کلاه تو کلاه و…. نام برد. بازیگران این اثر هم با تلاش های فراوان و هم نشین شدن با مایا از جان و دل مایه گذاشته اند. بازیگرانی چون مهران رجبی، سیاوش خیرابی، نفیسه روشن و…

دانلود فیلم سینمایی ببر مازندران

مشخصات فیلم سینمایی ببر مازندران :

– نام  : ببر مازندران

– ژانر : درام ، اجتماعی

– کارگردان : هادی رحیمی خواص

– نویسنده : هادی رحیمی خواص

– محصول کشور : ایران

– زبان : فارسی

– تاریخ اکران : 1396

– زمان : 90

– فرمت : MP4

ببر مازندران

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *