دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Barbershop The Next Cut 2016 + زیرنویس فارسی

Barbershop The Next Cut 2016 فیلم سینمایی در ژانر کمدی و خانوادگی می باشد که توسط استودیوی Cube Vision ساخته شده است . Malcolm D. Lee کارگردان آن بوده و Kenya Barris و Tracy Oliver وظیفه ی نویسندگی را بر عهده داشته اند . تقریبا چیزی در حدود 10 سال از آخرین باری که کلوین آرایشگر آشنا شدیم می گذرد . کلوین و کارمندان زیاد او همچنان در همان محل حضور داشته ولی مغازه دارای تغیرات اساسی زیادی بوده است . یکی از تغییرات اساسی حضور خانم ها علاوه بر مردان در آرایشگاه می باشد . خانم هایی که با خود شایعات و توجه زیادی می آورند . با وجود رفاقتی که در درون آریشگاه برقرار است ولی اطرافیان سخت در بد جلوه دادن کلوین و تیم او هستند .

دانلود فیلم سینمایی Barbershop The Next Cut 2016

سایر توضیحات : مالکوم دی لی که علاقه ی زیادی به ساخت فیلم هایی دارد که بازیگران آن سیاه پوست باشند مورد توجه سینمای جهان قرار نگرفته و اکثرا همان نژاد سیاه پوست ها فیلم های او را ستایش می کنند و احساس بهتری نسبت به آن دارند . از نکات اصلی فیلم خانوادگی Barbershop The Next Cut 2016 می توان به موضوعات مختلف اجتماعی که در آن صحبت می شود اشاره کرد . بازیگران زیادی در فیلم هستند که هرکدام به مدت کوتاهی به ایفای نقش پرداخته اند ولی بازیگر اصلی آن آیس کیوب که دارای محبوبیت زیادتری نسبت به قبل شده است به خوبی نقش خود را بازی کرده . هزینه ی ساخت فیلم 20 میلیون دلار بوده و در هفته ی اول توانست کل هزینه ی ساخت را فروش کند و در نهایت سودی 54 میلیون دلاری کسب کرد . بازیگرانی نظیر Ice Cube, Regina Hall Anthony Anderson در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

Barbershop The Next Cut 2016 - Screen

مشخصات دیگر فیلم Barbershop The Next Cut 2016 :

– ژانر : کمدی – درام

– کارگردان : Malcolm D. Lee

– نویسندگان : Kenya Barris, Tracy Oliver

– ستارگان : Ice Cube, Regina Hall, Anthony Anderson

– استودیو های سازنده : (Cube Vision, Metro-Goldwyn-Mayer (MGM

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 15 آپریل 2016

– مدت زمان : دقیقه

– مدت زمان سانسور شده : –

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay & 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB