دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی I Am Not A Serial Killer 2016

در یک شهر کوچک در غرب یک نوجوانی زندگی می کند که با مشکات زیادی در زندگی خود روبه رو شده است . او به مرور در می یابد یک قاتل فراطبیعی در شهر وجود دارد که به طور وحشیانه شروع به شکار انسان ها انسان ها و خارج کردن اندام های مختلف آنها می باشد از این رو سعی می کند تا به صورت مخفیانه و بدون اطلاع فرد خاصی این موضوع را دنبال کرده تا بتواند هویت اصلی این قاتل را کشف کند . در این مسیر او با بدشانسی هایی نیز روبه رو می شود . نوع رفتار این پسر به گونه ای است که به مرور شک دیگران نسبت به او و این موضوع که او قاتل زنجیره ای است افزایش پیدا می کند . حال نه تنها باید به دنبال هویت قاتل اصلی باشد بلکه باید نام خود را از این اتهامات پاک کند .

دانلود فیلم سینمایی I Am Not A Serial Killer 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی I Am Not A Serial Killer 2016 در ژانر درام , ترسناک , تریلر می باشد که توسط Billy O’Brien کارگردانی شده و او به همراه Christopher Hyde وظیفه ی نویسندگی را نیز برعهده داشته اند . این کارگردان مسن بر خلاف سن خود تجربه ی زیادی در عرصه کارگردانی نداشته است و تنها هفت عنوان را تا بدین لحظه ساخته است که می توان از The Hybrid و Isolation به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . بودجه ساخت فیلم که محصول کشور ایراند می باشد تقریبا 1 میلیون یورو بوده است . از بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می توان به Christopher Lloyd , Laura Fraser و Max Records اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی I Am Not A Serial Killer 2016

مشخصات فیلم سینمایی The Disappointments Room 2016 :

– ژانر : ترسناک – تریلر – درام

– کارگردان : Billy O’Brien

– نویسنده : Christopher Hyde , Billy O’Brien

– استودیوی سازنده : Floodland Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 2 دقیقه 16 ثانیه

– تاریخ انتشار : 26 آگوست 2016

– مدت زمان : 104 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

I Am Not A Serial Killer 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *