دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی In A Valley Of Violence 2016

فیلم سینمایی در دره خشونت، داستان زندگی پل، یک هفترکش سرگردان می باشد. او در زندگیش چیزی برای از دست ندارد و تنها به انتقام گرفتن فکر میکند. پل برای خون خواهی دوستش وارد شهری کوچک می شود و از هتل آن جا سر در میاورد. دست تقدیر آن و الن، دو خواهری که هتل را اداره می کنند، را سر راه پل قرار می دهد و آن دو تصمیم می گیرند که برای انتقام گرفتن، به پل کمک کنند. در این فیلم شاهد درگیری ها  موانعی زیادی خواهیم بود که بر سر راه پل قرار می گیرد که اکثر این موانع را مردم شهر بر سر راه او قرار می دهند و این باعث می شود تا پل با تمام مردم درگیری پیدا کند. بدون شک این فیلم که در ژانر وسترن ساخته شده است، یکی از بهترین سینمایی های چند سال اخیر می باشد.

In A Valley Of Violence 2016

سایر توضیحات: فیلم سینمایی In A Valley Of Violence 2016 توسط فیلم ساز 36 ساله و جوان هالیوود یعنی Ti West کارگردانی شده است و Jason Blum که از برنامه سازان بزرگ آمریکا می باشد، تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. همچنین طرح و فیلمنامه این سینمایی توسط خود Ti West به رشته تحریر در آمده است. موسیقی متن فیلم در دره خشونت را Jeff Grace، یکی از بزرگترین موزیسین های جهان ساخته است و این از نکات جالب توجه و مثبت فیلم می باشد. این فیلم توسط کمپانی سینمایی Blumhouse Productions در استودیو Focus World ساخته شده است. البته سینمایی In A Valley Of Violence 2016 با فروش کمی روبرو شد و از لحاظ یک فیلم شکست خورده به حساب می آید.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

In A Valley Of Violence 2016

مشخصات فیلم سینمایی In A Valley Of Violence 2016 :

– ژانر : وسترن – اکشن

– کارگردان : Ti West

– نویسنده : Ti West

– استودیوی سازنده : Focus World

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 21 اکتبر 2016

– مدت زمان : 104 دقیقه

– زمان سانسور : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : Bluray 1080p & 720p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

In A Valley Of Violence 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *