دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Jungle 2017

داستان فیلم سینمایی جنگل 2017 در مورد گروهی از دوستان ماجراجو می باشد که در جنگل های Bolivian به دنبال یافتن روستایی از سرخپوستان هستند. آن ها خیلی زود در می یابند پیاده روی در جنگل بسیار دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. جنگل بسیار ترسناک و مخوف می باشد و اتفاقات عجیب و غریبی که برایشان می افتد باعث می شود تا به آسانی به هدفشان نرسند و با چالش های گوناگونی مواجه باشند. در این فیلم سینمایی دنیل راد کلیف ستاره سابق فیلم های هری پاتر ، ایفای نقش کرده اسن که از نکات مثبت این فیلم می باشد. بدون شک این فیلم استرالیایی-کلمبیایی از بهترین های سال 2017 می باشد.

دانلود فیلم سینمایی Jungle 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Jungle 2017 توسط کارگزدان با تجربه استرالیایی یعنی Greg McLean ساخته شده است و Todd Fellman وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. فیلمنامه ی آن را Justin Monjo با اقتباس از رمانی به همین نام، اثر Yossi Ghinsberg ، به رشته تحریر درآورده است. موسیقی متن آن نیز اثری از Johnny Klimek می باشد. در فیلم سینمایی Jungle 2017 بازیگرانی نظیر Daniel Radcliffe ، Alex Russell ، Thomas Kretschmann ، Yasmin Kassim ، Joel Jackson و Jacek Koman ایفای نقش کرده اند. این فیلم در کمپانی سینمایی Babber Films ساخته شده است و حق پخش آن به شرکت Cutting Edge Group تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Jungle 2017

مشخصات فیلم سینمایی Jungle 2017 :

– ژانر : زندگینامه – ماجرایی – درام

– کارگردان : Greg McLean

– نویسنده : Yossi Ghinsberg

– استودیوی سازنده : Babber Films

– محصول کشور : استرالیا – کلمبیا

– تاریخ انتشار : 3 آگوست 2017

– مدت زمان : 115 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Jungle 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *