دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Lone Ranger 2013 دوبله فارسی

The Lone Ranger محصول سال 2013 فیلم آمریکایی در ژانر اکشن و وسترن است که توسط استدیو Walt Disney Studios و Motion Pictures ساخته شده است . در داستان فیلم نمایی از بازار San Francisco ، سال ۱۹۳۳، پسری به نام Will، که به قهرمانی به نام رنجر تنها تبدیل خواهد شد با Tonto یک سرخپوست Comanche بومی آمریکای شمالی مواجه می‌شود که او تجربه ماجراجویی‌های غرب قدیم را برایش بازگو می‌کند. در Colby ، Texas  مارس ۱۸۶۹، کلانتر John Reid  از راه خط آهن قاره ‌ایی نا تمام به خانه‌ اش که غول خط راه آهن سازی، Latham Cole  آنرا اداره می‌کند بر می‌گردد. علاوه بر Reid ناشناس قطار Tonto و مجرمی بنام Butch Cavendish را که بعد دستگیری توسط Dan Reid ، برادر John Reid ، برای اعدام آورده شده بود حمل می‌کند. گروه Cavendish ، Butch را آزاد و قطار را از خط خارج کردند. Tonto اسیر است و Dan به نمایندگی رنجر Texas با شش نفر دیگر به دنبال گروه Cavendish می‌روند.  گروه Cavendish در دره ایی کمین می‌کنند و تعقیب کنندگانشان را می‌کشند و Cavendish قلب Dan را در می‌ورد و می‌خورد. Tonto که آز بند آزاد شده به کنار اجساد می‌آید و آن‌ها را چال می‌کند. اما، اسب شبح سفیدی، جان را به شبح رهرو تبدیل می‌کند و Tonto توضیح می‌دهد که John نمی‌تواند در جنگ کشته شود. Tonto درباره رنجری به نام Collins ، که Dan را لو دادو با Cavendish کار می‌کرد و …

دانلود فیلم سینمایی Lone Ranger 2013

سایر توضیحات : فیلم The Lone Ranger به کارگردانی Gore Verbinski ساخته شده است که وی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و نوازنده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم‌هایی همچون حلقه و مجموعه دزدان دریایی کارائیب شناخته شده است. نویسندگی این فیلم را نیز Justin Haythe , Ted Elliott و Terry Rossio برعهده داشته اند . از بازیگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Johnny Depp , Armie Hammer , Tom Wilkinson , William Fichtner و Barry Pepper اشاره کرد . فیلم The Lone Ranger با بودجه ساخت 225 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 260.5 میلیون دلار در سراسر دنیا داشته باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Lone Ranger 2013

مشخصات دیگر فیلم Lone Ranger 2013 :

– ژانر : اکشن – وسترن

– کارگردان : Gore Verbinski

– شرکت سازنده : Walt Disney Studios – Motion Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 149 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 11 دقیقه 7 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Lone Ranger 2013