دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Morgan 2016

Morgan 2016 فیلم سینمایی در ژانر ترسناک , رمزآلود و علمی تخیلی می باشد که توسط استودیوی Scott Free Productions ساخته شده است . Lee Weathers یک زن جوان است که متخصص ارزیابی بودجه های مختلف در یک پروژه ساخت انسان مصنوعی می باشد . او مشغول بررسی یکی از پروژه های خود می باشد که دچار حادثه شده است . Lee از طریق شرکت به یکی از مجهزترین آزمایشگاه ها فرستاده می شود تا پروژه ی Morgan که نیمی انسان و نیمی ربات است را بررسی کند . در این آزمایشگاه با مورگان به شدت بی رحمانه برخورد می شود . دکتر Kathy Grieff که در همان آزمایشگاه مسئول مستقیم پروژه مورگان است بعد از گذراندن اوقات نه چندان خوب روحی برنامه ای را با Lee تدارک دید . آنها در این برنامه در مورد یکی از پروژه های قدیمی به نام Helsinki صحبت می کنند .

دانلود فیلم سینمایی Morgan 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Morgan 2016 توسط Luke Scott کارگردانی شده است و Seth W. Owen نیز وظیفه ی نویسندگی آن را بر عهده داشته است . Scott که به تازگی به جرگه کارگردانان پیوسته است به غیر این فیلم تنها فیلم های Loom که یک فیلم کوتاه تلوزیونی بود به همراه یک قسمت از سریال The Hunger را در کارنامه ی خود دارد . بودجه ی ساخت این فیلم تنها 8 میلیون دلار بوده است که مبلغ بسیار پایینی به شمار می رود . اگرچه انتظار می رود که در اولین هفته فروش خود در 2 سپتامبر 2016 بتواند فروشی بیشتر از بودجه ساخت برای خود کسب کند . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند می توان به Kate Mara , Anya Taylor-Joy و Rose Leslie اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Morgan 2016

مشخصات فیلم مستند Morgan 2016 :

– ژانر : ترسناک – رمزآلود – علمی و تخیلی – کارگردان : Luke Scott – نویسنده : Seth W. Owen – استودیوی سازنده : Scott Free Productions – محصول کشور : آمریکا – مدت زمان سانسور : 7 ثانیه – تاریخ انتشار : 2 سپتامبر 2016 – مدت زمان : 92 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : CAM – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

Morgan 2016